Ching, 我係香港已家變成只能收3g. 我問客服話要開通左上網先能收4g. (我11初係收到)原來大陸都未通4g

TOP

開通上網係指

via HKEPC Reader for Android

TOP

上網同客服講要開通上網便可.我手機現可接收4g.已問volte要上網數據.接收不良會自動切換.詳情問客服

TOP

我張長途王又係之前收到4g
忽然又得翻3g

TOP

我張長途王又係之前收到4g
忽然又得翻3g
KLY 發表於 2024-12-9 14:29


頭先搵左網上客服 (排左幾次先搵到人重要覆得慢)
同樓上位ching一樣,開通左上網就變翻4g

TOP

呢幾日返大陸用,終於收到網絡有4G用,變返一張正常電話卡。香港版攪掂但深圳版唔知幾時先有VoLTE?

TOP

呢幾日返大陸用,終於收到網絡有4G用,變返一張正常電話卡。香港版攪掂但深圳版唔知幾時先有VoLTE? ...
superlo 發表於 2024-12-9 17:42

可能要等出年 或者永遠都唔會有

TOP

呢幾日返大陸用,終於收到網絡有4G用,變返一張正常電話卡。香港版攪掂但深圳版唔知幾時先有VoLTE? ...
superlo 發表於 2024-12-9 17:42



    4G 唔同 VOLTE...

TOP

4G 唔同 VOLTE...
mcdull 發表於 2024-12-10 16:19


大家用左呢張卡咁耐,相信都知道講緊D乜嘢
唔需要你"教育"我地

TOP

多口問句,究竟而家香港聯通開既一卡2號,不論上台或是儲值咭,係大陸用唔用到volte?

TOP