dandytsang 當前離線
中級會員
今日買左hehe,放入G4 SIM2(已鎖好SIM1行data)打179179一通即收線,成功開通,跟手去C記換埋三合一卡,但ch ... Man@MFHK 發表於 2015-11-12 20:08
TOP
Man@MFHK 當前離線
進階會員
果毫半子.....咪就係您打個果固綱179179囉..... dandytsang 發表於 2015-11-12 20:48
爪王凌雨 當前離線
打咗咪收毫半開卡囉..... 下次發短訊喇.....*101# 或 *109# ,或打俾自己唔好聽. ... dandytsang 發表於 2015-11-12 20:58
card_captor 當前離線
kwongoc_1016 當前離線
Epc老餅
回覆 Man@MFHK 邊到換? kwongoc_1016 發表於 2015-11-12 23:05
martinnitram 當前離線
信興佬面果張係 csl, 下面係 KK 卡, 有20券同 50炒原價 brainiepc 發表於 2015-11-12 17:46