提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

RE: 聯通 $0.1 RMB /MB , 國內 3G, 抵用嗎?

打得多都幾系野
如果想又打電話平
又要上網一張卡
當地移動或聯通d本地卡
接電話免費打出都好平
上網要加 ...
prc167 發表於 2012-11-29 19:14

所以接聽100分鐘加打出100分鐘就已經好貴,而且仲未包括上網果幾百mb添!

TOP

回復  photohk


因大陸電信局改了法例!
大陸版0月租己經取消有效日期了!(不論联通或移動)
只要你張卡有$$ ...
hello1122 發表於 2012-11-29 18:42


咁既話,真係搵番張先


ps.我張170蚊既一卡兩號,幾時先用得哂???

TOP

本帖最後由 photohk 於 2012-11-29 20:32 編輯

剛剛在淘寶找一找
如意通香港卡

雖然話0月租,但還有6蚊來電顯示及5炫鈴,還寫明不可取消
即每月都要付11蚊月費

或是,你們所說的是另一款卡?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 photohk 於 2012-11-29 22:49 編輯
神州行都整個來電顯示$6啦.
afz 發表於 2012-11-29 21:07



即係話根本沒有真正的0月費?
既然如此,我倒不如繼續用養住現在手上這張$6隧道費既一卡兩號

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你個只咩卡甘平?
afz 發表於 2012-11-29 22:55



   
深水埗買,55蚊便買到

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復  photohk
廣東版定香港版?
afz 發表於 2012-11-30 00:01


香港聯通出的
當初我就係睇中佢寫有GPRS上網,先會買回來用

TOP