你又笑人地懵盛盛。
貧果 發表於 2016-12-21 21:29


見過你話自己懵盛盛x2喎  

via HKEPC Reader for Android
se126 發表於 2016-12-21 21:34


兩個Hehe
一個願打一個願捱

TOP

兩個Hehe
一個願打一個願捱
jbnlok 發表於 2016-12-21 22:45

又係妳呀...果唱賓隨
玩嘢果手把手忌廉賓

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 1442# 靚仔007

我係銅鑼灣CSL換到, 聽Ching講要生效後先換到

TOP

回覆 1452# se126


    點解你叫佢阿賓的?

TOP

本帖最後由 jbnlok 於 2016-12-22 10:41 編輯
回覆  se126


    點解你叫佢阿賓的?
貧果 發表於 2016-12-21 23:30


我講啦,只係因為我親自去數賓門市出賓卡佢就改咗我花名。That's it.

TOP

回覆  se126


    點解你叫佢阿賓的?
貧果 發表於 2016-12-21 23:30

唔使緊張
因為佢似...That's all
千祈唔好誤會

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔使緊張  
因為佢似...That's all  
千祈唔好誤會  

via HKEPC Reader for Android ...
se126 發表於 2016-12-22 10:56


That's why 禾買到

TOP

That's why 禾買到
jbnlok 發表於 2016-12-22 11:11

師姐利害

TOP

師姐利害
wukw 發表於 2016-12-22 11:41



首先禾樣似~6師兄話禾似就係似

係上年9月嘅事鳥禾唔怕面懵走去試(其實堅尷尬架),只為脫離PXXW

張卡跟住讓咗比個住村屋嘅學生囡,佢自已打工賺生活費嘅,佢最後返咗鄉下一個月冇轉錢入去,張卡就咁屎鳥

TOP

依家紅卡多唔多貨?

TOP