我想問綠卡係咪冇4G,得3.5G?

TOP

我想問綠卡係咪冇4G,得3.5G?
7285 發表於 2016-12-20 08:12

舊版二合一 SIM 只可接收 3G 網絡,而新版三合一 SIM 就可以接收 3G 及 4G LTE 網絡。
基本上而家紅卡已經大部分係三合一 SIM 而綠卡依然有好多二合一 SIM。
堅持一定要 4G 可以喺開通後去指定六間門市換 Nano SIM

TOP

舊版二合一 SIM 只可接收 3G 網絡,而新版三合一 SIM 就可以接收 3G 及 4G LTE 網絡。
基本上而家紅卡已經 ...
wukw 發表於 2016-12-20 08:55



    上次我係去荃灣MNP,佢話得2合1綠卡,冇紅
想問下綠卡有冇出過3合1?

thank you

TOP

我11月中 在銅鑼灣 MNP 綠卡已是三合一

TOP

荃灣係有好多2合1綠卡

TOP

我用緊兩張綠卡都有4G,係三合一卡,

TOP

我係問有無每月行政費? 吾係問有無每月月費呀 ching.  咁又借問聲 No monthly charge 係咪即係 No admini ...
warpaper 發表於 2016-12-19 10:08

吾夠未姐
係咪打個"唔"字好難

TOP

我用緊綠卡三合一卡,電話只有3G,正常?

TOP

本帖最後由 貧果 於 2016-12-21 04:26 編輯

包膠, 今次HELLO 啟動可以係AM

Thank you for using Hello Prepaid SIM Card service. Your mobile account is now activated. Mobile No: 87655678, General Balance: 48.00, Expiry date: 2017-06-19.
Time: 21/12/2016 2:30:23

TOP

包膠, 今次HELLO 啟動可以係AM

Thank you for using Hello Prepaid SIM Card service. Your mobile accoun ...
貧果 發表於 2016-12-21 04:24



    我都試過有張半夜轉

TOP