其實反而想知, 當以$98月費計劃 (過了6G進入16K地獄後) 新計劃開始是會變番3.6/7.2速度重新計算FUP, 定係照佢字面所講每月1號系統更新後先重生?
比喻 月費是 7/15 完 (同時完前流量是過了6G, 進入了限速16K地獄), 而咭戶口有超過$98, 被自動續約了, 咁7/16日是否以原有3.6/7.2上網, 定係要捱 16K速度 到 8/1 12:** 先返回3.6/7.2連線速度呢?
若果爆流量, 但張咭要等過冷河, 再續約卻是未能有原有速度的話, 咁樣只係逼客買過張新卡, 或告戒自己唔好過6G, 免影嚮新一月的連線速度! |