rhino 當前離線
進階會員
師兄巧有決心入白卡喎 jbnlok 發表於 2016-12-17 01:07
TOP
LKF 當前在線
唉。 去咗幾間CSL shop 仲未搵到port in 白咭 rhino 發表於 2016-12-17 01:04
jbnlok 當前離線
咁啱經過先問 同埋真有須要用到啫。 rhino 發表於 2016-12-17 09:45
師兄仲有需要白咭? LKF 發表於 2016-12-17 11:24
boyman 當前離線
師兄係咪因為手上有上台冧把,嚟緊驚因冇貨MNP唔到迫住要比多個月月費,所以先要買定白卡呢? ... jbnlok 發表於 2016-12-17 12:48
C Hing 你估中咗 rhino 發表於 2016-12-17 13:19
禾思C~Tse呢 我之前幾張都係儲值卡MNP,幫幾個朋友台卡MNP時又咁啱一去就有貨,所以未試過"一 ... jbnlok 發表於 2016-12-17 13:27
咁好彩! 係几耐之前搞? rhino 發表於 2016-12-17 14:01