師兄巧有決心入白卡喎
jbnlok 發表於 2016-12-17 01:07



    咁啱經過先問  同埋真有須要用到啫。

TOP

唉。 去咗幾間CSL shop 仲未搵到port in 白咭
rhino 發表於 2016-12-17 01:04


師兄仲有需要白咭?

TOP

咁啱經過先問  同埋真有須要用到啫。
rhino 發表於 2016-12-17 09:45


師兄係咪因為手上有上台冧把,嚟緊驚因冇貨MNP唔到迫住要比多個月月費,所以先要買定白卡呢?

TOP

師兄仲有需要白咭?
LKF 發表於 2016-12-17 11:24


師兄真係好人!鼓勵手上有白卡又唔必須用嘅師兄幫忙現身,等有必須用嘅師兄姐唔使週圍撲卡吖

TOP

一咭難求

TOP

回覆 1402# LKF


    喺呀! 上次3Hk成功轉去Hello, 今次想轉走個人仔台嘅號碼

TOP

師兄係咪因為手上有上台冧把,嚟緊驚因冇貨MNP唔到迫住要比多個月月費,所以先要買定白卡呢? ...
jbnlok 發表於 2016-12-17 12:48



    C Hing 你估中咗

TOP

C Hing 你估中咗
rhino 發表於 2016-12-17 13:19


禾思C~Tse呢

我之前幾張都係儲值卡MNP,幫幾個朋友台卡MNP時又咁啱一去就有貨,所以未試過"一卡難求"之苦,宜家師兄要撲卡,明白鳥你感受

TOP

禾思C~Tse呢

我之前幾張都係儲值卡MNP,幫幾個朋友台卡MNP時又咁啱一去就有貨,所以未試過"一 ...
jbnlok 發表於 2016-12-17 13:27



    咁好彩!  係几耐之前搞?

TOP

咁好彩!  係几耐之前搞?
rhino 發表於 2016-12-17 14:01


上年尾同今年唔記得8月定9月都試過,不過我係去上水同埋沙田多。呢幾日如果我去開上水都可以去問吓。

TOP