貧果 當前離線
KABAYAN 50劵 賣48
進階會員
TOP
rhino 當前離線
唉。 去咗幾間CSL shop 仲未搵到port in 白咭 rhino 發表於 2016-12-17 01:04
jbnlok 當前離線
bababa1hk 當前離線
中級會員
boyman 當前離線
rthkepc 當前離線
白咭係咪都係在市買? 係咪可以祇買咭唔做mnp boyman 發表於 2016-12-17 08:18
我有一張白咭未用,但mnp完得3G,要再轉4G咭先有4G.... via HKEPC Reader for Android bababa1hk 發表於 2016-12-17 07:00
去左邊幾間呀? 我仲想明天去旺角MNP添 貧果 發表於 2016-12-17 01:06