仲有8分鐘就破地獄喇

TOP

仲未得
唔通要排隊過橋

TOP

仲未得
唔通要排隊過橋
lok2007 發表於 2015-8-1 00:03

*101*1#冇SMS

TOP

*101*1#冇SMS
se126 發表於 2015-8-1 00:12



   

TOP

回復 1394 #lok2007

有SMS即係未破地獄

TOP

1GB data 宜家得1個月? (直燒買唔似開過)
hemat.jpg

Screenshot_2015-08-01-03-12-54.png

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

分享自己經驗

六月30號開$98, 七月中過了6G, 變成速度得128kbps (或計算得16Kbps), 捱到7月30號 22:**, 下載16K, 七月三十一號 晏晝16** 入Code取消$98 月費計劃 (因查番好似到7月29 23:59就完月費) 7月30朝早收到短訊講戶口唔夠錢續$98月費 (若果戶口多過$99, 就自動續費) ok, 忍下先 (已墮地獄大半個月) 用住佢送既1G, 好嘞, 7/31 23:2* 下載仍然係16K (計落附送的1G) 睇返 SMS 話要每月1號再重新作fup, 滿心歡喜以為到咗8月1可以破地獄, 點知到咗 01:3* 下載都係16K。

頂~ 咁張咭仲點解再入錢落去開$98再用落去呀?

再喺咁樣唯有迫住買新咭 $38 + $65 ($50增值) 咁去用了

TOP

又唔洗咁快絕望住既, 話晒都係第1個月落地獄同第1次破地獄, 亦可能係破地獄既時辰唔係半夜12點而係朝早11點呢(印象中hehe當年由384k變7.2m都係呢個時辰)

TOP