分享自己經驗
六月30號開$98, 七月中過了6G, 變成速度得128kbps (或計算得16Kbps), 捱到7月30號 22:**, 下載16K, 七月三十一號 晏晝16** 入Code取消$98 月費計劃 (因查番好似到7月29 23:59就完月費) 7月30朝早收到短訊講戶口唔夠錢續$98月費 (若果戶口多過$99, 就自動續費) ok, 忍下先 (已墮地獄大半個月) 用住佢送既1G, 好嘞, 7/31 23:2* 下載仍然係16K (計落附送的1G) 睇返 SMS 話要每月1號再重新作fup, 滿心歡喜以為到咗8月1可以破地獄, 點知到咗 01:3* 下載都係16K。
頂~ 咁張咭仲點解再入錢落去開$98再用落去呀?
再喺咁樣唯有迫住買新咭 $38 + $65 ($50增值) 咁去用了 |