PN420 當前在線
進階會員
我7咗,係3HK無N79 你睇Google Earth睇下大埔衛星站有無搬到? 舂坎角連隻鑊都未見 ... rickywk 發表於 2024-8-14 21:58
TOP
N77 批俾黨鐵用下,都叫做室內 大商場/會展之類其實都等緊... via HKEPC R ... pikpikpik 發表於 2024-8-15 13:35
pikpikpik 當前離線
地鐵隧道+地底站已經係室內,法規上已經可以用到n77(3.3GHz). 天后站已經有n77+n78鳥,但其他站及隧道要 ... PN420 發表於 2024-8-15 14:12
唔知佢只係做站,定係會包埋前後隧道 via HKEPC Reader for Android pikpikpik 發表於 2024-8-15 14:40
yammyymca 當前離線
中級會員
C記跑速快係無用,唔跑速就比空氣你 rickywk 發表於 2024-8-13 21:09
BigWaterBird 當前離線
初級會員