本帖最後由 PN420 於 2024-8-15 13:55 編輯
我7咗,係3HK無N79

你睇Google Earth睇下大埔衛星站有無搬到?
舂坎角連隻鑊都未見 ...
rickywk 發表於 2024-8-14 21:58


我用google map衛星高空圖睇過,舂坎角真係連半隻鑊都冇。
(但呢d圖可能有延遲,難斷定搬遷係咪有阻滯。)
反而大埔嗰兩間仲係一大堆鑊,連隔籬山雞台屋頂都有幾隻。

OFCA話N78將解禁的Link:
https://www.ofca.gov.hk/trade_fund_report/2223/tc-chapter3.html

TOP

N77 批俾黨鐵用下,都叫做室內
大商場/會展之類其實都等緊...

via HKEPC R ...
pikpikpik 發表於 2024-8-15 13:35


地鐵隧道+地底站已經係室內,法規上已經可以用到n77(3.3GHz).
天后站已經有n77+n78鳥,但其他站及隧道要等港鐵個承建商,慢慢遂個遂個起好個相關cas系統先得。

TOP

地鐵隧道+地底站已經係室內,法規上已經可以用到n77(3.3GHz).
天后站已經有n77+n78鳥,但其他站及隧道要 ...
PN420 發表於 2024-8-15 14:12

唔知佢只係做站,定係會包埋前後隧道

via HKEPC Reader for Android

TOP

唔知佢只係做站,定係會包埋前後隧道

via HKEPC Reader for Android
pikpikpik 發表於 2024-8-15 14:40


港鐵話「乘客可在港鐵站和車廂內,使用更快捷、流暢和穩定的 5G 上網服務」,估計應該包埋隧道。

https://www.mtr.com.hk/archive/c ... e/JPR-24-6-18-C.pdf

TOP

C記跑速快係無用,唔跑速就比空氣你
rickywk 發表於 2024-8-13 21:09

跑唔跑速我用C記都上到網

TOP

回覆 120# murderfreaker


    dss會折損性能嘅,純跑5G嘅話可以少d.part損耗

TOP