哩張咭主力轉返話音好啲,數據另有出路。
kwongoc_1016 發表於 2015-7-23 23:40

有無好推介?

TOP

回覆 1330# nokia_5210
香港新界荃灣登發街4-6號地下H1號舖

TOP

剛剛喺荃灣出卡,仲有 1GB 送。
h9317784 發表於 2015-7-25 18:44



    請問送果1G到期日係幾時?

TOP

回覆  nokia_5210
香港新界荃灣登發街4-6號地下H1號舖
h9317784 發表於 2015-7-25 21:13


    thx

TOP

CSL 3G 放工時間(6:00-7:00PM)起金鐘站一定LOAD 空氣,唔用好過

TOP

回復 1335 #ronan

上4g 好少少

TOP

放工時間金鐘站個個台都死架啦

via HKEPC Reader for Android

TOP

放工時間金鐘站個個台都死架啦

via HKEPC Reader for Android
sneakaholic 發表於 2015-7-26 00:51


有冇咁誇張? 如果個個台起金鐘站都會死,就唔會起等車時個個人都碎電話了

以我所知university via CSL 起金鐘站真係會死

但SMT 一定無事

TOP

有無人開 88 4GB 速度如何?

TOP

hemat 以前mtr放工無問題
升左上4g就load唔到

TOP