livingplus 當前離線
中級會員
哩張咭主力轉返話音好啲,數據另有出路。 kwongoc_1016 發表於 2015-7-23 23:40
TOP
h9317784 當前離線
edmund169 當前離線
剛剛喺荃灣出卡,仲有 1GB 送。 h9317784 發表於 2015-7-25 18:44
nokia_5210 當前離線
nokia_6120C
回覆 nokia_5210 香港新界荃灣登發街4-6號地下H1號舖 h9317784 發表於 2015-7-25 21:13
ronan 當前離線
進階會員
rr24314 當前離線
sneakaholic 當前離線
放工時間金鐘站個個台都死架啦 via HKEPC Reader for Android sneakaholic 發表於 2015-7-26 00:51
sailoralan 當前離線