跨境王到現在都無信號,係唔係要去換卡?
mosin 發表於 2024-11-2 17:28

可能要

via HKEPC Reader for Android

TOP

跨境王到現在都無信號,係唔係要去換卡?
mosin 發表於 2024-11-2 17:28

我是搜3-4g csl4g都禁止 我不理禁止 直接按3或csl能不能注册,如果唔得就真的去換卡

TOP

本帖最後由 jd2268 於 2024-11-2 20:23 編輯
我嘗試手動選網,見到 Unicom (PCCW) 但不能注册。
PS: 跨境王,本來 3G 時代都係 3HK

via HKEPC Reade ...
c14101 發表於 2024-11-2 14:22

當年我開卡已經係要log PCCW-HKT
不過條屍無留低,冇得證明

epc既歷史係話13年轉用PCCW
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=12&tid=1929494


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

回復 120 #mosin

我今早都無信號,之後過左澳門,發現有漫遊,我估計是設定問題,我回港後,手動轉 3台,便打出註冊成功,便有信號了

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 mosin 於 2024-11-3 07:34 編輯

回覆 124# 士碌架

跨境王,已恢復信號

失聯咗2日,今日(3日)早上7點再試,手機都係無信號
手動搜索服務商,全部都係顯示禁止,唔會自動連接

手動點擊以下2個之後成功連接,然後(禁止)會消失
[3G] UNICOM(3HK3G) (禁止)
[LTE] UNICOM(3HK3G) (禁止)
昨天搜索唔見呢2個,應該是按地區升級基站系統?

TOP

剛發現轉咗叫
Unicom(4G)

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2024-11-4 11:21 編輯

問下大家是否還記得,以前聯通香港充值系統同大陸聯通個充值系統是互通的?
現在没有了……

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2024-11-4 12:28 編輯
咁港版同陸版一路都係屬兩間公司來,唔知兩款卡係唔係行同一套系統。

至少兩張卡的主副號係唔同類。

...
tp380 發表於 2024-11-1 15:45

以前是同一個系統來的。
现在已经不是
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(8ED7B).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(4E141).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(B4EAB).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(97D23).jpg
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(8044C).jpg


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆 128# Jacky_Tang


你講起我又記得啦。

以前試過係登入到內地係系統查到詳細通話記錄的。
仲有人用來 SELL 可以破解 133。

TOP

聯通香港cs好正,我報返15年開跨境王儲值卡係用PCCW
CS死都話係用3hk無轉過,好野     

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP