本帖最後由 seam 於 2017-4-27 23:19 編輯

回覆 1235# a9668823


    無錢找~梗係齊頭200 XD
因為有440 +110 我會開住48蚊plan..
諗住去澳門之前先取消個48蚊再 先開180日 5G..
咁樣比較化算..

TOP

回覆 1227# 小小Pat

又唔洗hardsell
層層供應商
反正佢一次來得60張..又成日賣曬~
俾佢50賺曬都係3000蚊..仲要回贈1000蚊出來...

TOP

超市券係代直蕉派㗎

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 1238# felixball


    gold help都賣緊$50,同老闆買完再幫趁仲有驚喜價

TOP

回覆  小小Pat

又唔洗hardsell
層層供應商
反正佢一次來得60張..又成日賣曬~
俾佢50賺曬都係3000蚊..仲要 ...
seam 發表於 2017-4-27 23:17


    來貨價都要錢的吧?
我唔知前面ching 係唔係有內幕知道來貨價係$30, 只係見佢一個人講過一次係$30, 我怕你這樣講完之後d 人就會當左來貨價係$0來討論

當佢一張真係賺十幾蚊, 60張都係$1000左右來對吧? 但我真係唔覺得係十幾蚊,報檔小店我估真係賺十蚊以下

TOP

人地最低工資都要吖……仲未計攞貨要擔風險呢……

TOP

正常賣卡賣券真係賺得1~3蚊/張
不過有部份卡可以賺多過呢個數
但真係唔多

via HKEPC Reader for Android ...
eiji_toe 發表於 2017-4-27 21:40


正常賣卡賣券 一定賺多過1-3蚊,
找間平些的hehe也平正價幾蚊,
萬能俠也可以平正價$30啦
  

不過鋪頭要賺很合理,$50又能幫手換券不叫良心價也最少是合理價

TOP

本帖最後由 felixball 於 2017-4-28 00:42 編輯

我地唔好淨係睇羅湖...
諗下其他鋪...

地鋪 / 先達一般都賣 $80
我覺得呢 D 店應該要賺一個 Double 先會幫人賣貨
所以來貨價應該大約 / 最貴會係 $40

至於係 $4X 頭, 還是 3X 中尾...要睇返係唔係大戶入大量貨...估計唔會 2X...掛

合理價錢, 我就入貨

TOP

回覆  felixball


    gold help都賣緊$50,同老闆買完再幫趁仲有驚喜價
tommyv 發表於 2017-4-27 23:45

Gold help係咪油麻地咖?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 1249# TOBY0901


    屯門

TOP