rhino 當前離線
進階會員
ching想問下係咪hello同hehe都可以去旺角換nano? ttim 發表於 2016-11-29 21:56
TOP
貧果 當前離線
KABAYAN 50劵 賣48
哈!今次6唔搞事!從良鳥 通常第一次MNP係會擔心啲㗎!不過6兄講得啱,舊台斷咗反而放心,即 ... jbnlok 發表於 2016-11-29 20:48
se126 當前離線
DellyLee 當前離線
中級會員
我唔係去旺角換. Hemat嘅情況唔清楚. rhino 發表於 2016-11-29 22:02
k63d2828 當前離線
jbnlok 當前離線
溫馨提示...記得 Check 下有無增值券今日到期 k63d2828 發表於 2016-11-30 10:08
回覆 jbnlok AppleCream又搞事 se126 發表於 2016-11-30 00:21
Cartesius 當前離線
0572 當前離線
初級會員
呢個提示very good!我前日都同friend換咗兩張! jbnlok 發表於 2016-11-30 11:06