ching想問下係咪hello同hehe都可以去旺角換nano?
ttim 發表於 2016-11-29 21:56



    我唔係去旺角換. Hemat嘅情況唔清楚.

TOP

哈!今次6唔搞事!從良鳥

通常第一次MNP係會擔心啲㗎!不過6兄講得啱,舊台斷咗反而放心,即 ...
jbnlok 發表於 2016-11-29 20:48


你改佢新名叫 6 ,

TOP

回覆 1234# jbnlok

AppleCream又搞事

TOP

我唔係去旺角換. Hemat嘅情況唔清楚.
rhino 發表於 2016-11-29 22:02



    唔係,hemat 3合一咖啡邊間舗有白咭就換得,得咗

TOP

溫馨提示...記得 Check 下有無增值券今日到期

TOP

本帖最後由 jbnlok 於 2016-11-30 11:25 編輯
溫馨提示...記得 Check 下有無增值券今日到期
k63d2828 發表於 2016-11-30 10:08


呢個提示very good!我前日都同friend換咗兩張!

TOP

回覆  jbnlok

AppleCream又搞事
se126 發表於 2016-11-30 00:21


從良鳥果然改人花名都優雅咗

TOP

有無c hing知邊度買增值券平?
好似聽過有$450 10張 $50 券

TOP

請問觀塘邊到有得買20蚊增值券?
無得平都唔緊要, 我養NUMBER用

TOP

呢個提示very good!我前日都同friend換咗兩張!
jbnlok 發表於 2016-11-30 11:06


點換? 有得換增值劵?

TOP