師兄救命!幫我搞MNP個CSL sales剛留咗言比我,話原定聽日轉台嘅號碼有問題,叫我打返比佢,但我打咗好多次 ...
shamesung 發表於 2016-11-29 20:00


邊間門市?真係除咗上水係冇人會覆!明天真係抽時間再落去搞吧!仲要碰啱幫你搞嗰個職員係返工,佢地通常要同一個職員跟返!希望師兄順利!

TOP

本帖最後由 shamesung 於 2016-11-30 17:41 編輯

感謝各位師兄師姐無私分享,拯救網民於水深火熱之中

TOP

本帖最後由 shamesung 於 2016-11-30 17:41 編輯
邊間門市?真係除咗上水係冇人會覆!明天真係抽時間再落去搞吧!仲要碰啱幫你搞嗰個職員係返工,佢地通常 ...
jbnlok 發表於 2016-11-29 20:41



謝謝你

TOP

回復 ttim

OFCA系統紀錄完成
舊台斷SIM完成
新台開SIM未完成
等  

via HKEPC Reader for Android ...
se126 發表於 2016-11-29 13:16


哈!今次6唔搞事!從良鳥

通常第一次MNP係會擔心啲㗎!不過6兄講得啱,舊台斷咗反而放心,即係舊台順利交返個冧把出嚟,等吓新台就會通返

TOP

哈!今次6唔搞事!從良鳥

通常第一次MNP係會擔心啲㗎!不過6兄講得啱,舊台斷咗反而放心,即 ...
jbnlok 發表於 2016-11-29 20:48


我呢case係邊度出問題? 有一段時間用舊sim可以打電話比人, 但係冇辦法打入。
   
上次安排咗中12點轉到Hello, 結果....
12:00pm 舊SIM仍然可以打出, 但人地打嚟就話該電話號碼未有人使用
直 ...
rhino 發表於 2016-11-29 13:34

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

You may forgot to cancel call forwarding?
aabbccdd92 發表於 2016-11-29 21:00

我一直冇做 call forwarding.

TOP

哈!今次6唔搞事!從良鳥

通常第一次MNP係會擔心啲㗎!不過6兄講得啱,舊台斷咗反而放心,即 ...
jbnlok 發表於 29/11/2016 20:48

真係幾驚㗎
明明應該尋日轉㗎嗎
點知完全冇料到
當以為轉唔成
疊埋心水要去走多轉旺角
又失驚無神得左
完全估佢唔到先至驚

TOP

搞好咗喇  去咗兩次先換到, 仲連台名由PCCW 轉成 Hello。
rhino 發表於 29/11/2016 18:31

ching想問下係咪hello同hehe都可以去旺角換nano?

TOP

真係幾驚㗎
明明應該尋日轉㗎嗎
點知完全冇料到
當以為轉唔成
疊埋心水要去走多轉旺角
又失驚無神 ...
ttim 發表於 2016-11-29 21:53


有C姐撐住,冇有怕,你睇下C姐要雙節棍幾勁

TOP