Ching 米粉卡1G $1蚊用夠$3蚊全日無限喎
咪誤導人喎

米卡2蚊800mb
好似3元不限量抵d
makeedee 發表於 2018-4-19 13:21

TOP

sorry 睇漏左,唔好意思,
但如有張東毛卡,本身要每月1元月租的,轉5元米粉卡好唔好?
有無資料可提供?謝謝回覆

TOP

Ching自己計下條數咪知囉
東毛係廣東省流量先平,米粉係全國流量
一個月比多4蚊,會出國/定時省內都會用都唔錯啦
我自己就0月租0保底東毛都轉左
我係先轉3元不限量,佢出左米粉再轉埋下月生效
直轉都得我諗,你問下囉

sorry 睇漏左,唔好意思,
但如有張東毛卡,本身要每月1元月租的,轉5元米粉卡好唔好?
有無資料可提供?謝謝回覆 ...
ivannwk 發表於 2018-4-19 15:09

TOP

唔該哂C兄。

TOP

想請問下,   聯通 本身係咪差過 移動 好多?

因果上次上深圳, 係商場 /室內  都 load得好慢!

連百佳個阿姐都話聯通係差D.

TOP

本帖最後由 jcac01 於 2018-4-19 23:38 編輯

請問各ching 爬完文有以下問題
1. 係米營業聽出唔到天神卡, 只可出1元500mb 個隻
2. 出完卡係營業聽可唔係可以轉埋米粉卡, 定一家要打上cs/app 做
3. 見ching 出卡後可即轉米粉卡係米無入網6個月限制?
4. 出卡即增值300 就可開通漫遊, 可以即場係營業聽開埋?
5. ching 話餘額有分凍結贈款同話費, 請問300蚊係計埋凍結贈款?
6. 在香港收sms 需唔需要開漫遊

TOP

回覆 1216# jcac01

1. 係米營業聽出唔到天神卡, 只可出1元500mb 個隻
營業廳係無天神卡、米粉卡,只有1元500mb日租卡。

2. 出完卡係營業聽可唔係可以轉埋米粉卡, 定一家要打上cs/app 做
要轉米粉,只可以打上客服,或微信。

3. 見ching 出卡後可即轉米粉卡係米無入網6個月限制?
可以即轉米粉,無限制。

4. 出卡即增值300 就可開通漫遊, 可以即場係營業聽開埋?
1元500mb的日租卡,本身默認開通漫遊,無須增值300。
但若要轉米粉或天神,有 ching 話要增值300元或入網6個月。但我自己試過,不須要增值,亦不用等6個月,都可以開通漫遊。可能要看你本身張卡的類型,或個別客服。我下個月另一張卡轉米粉,看看能否無條件開通漫遊。

5. ching 話餘額有分凍結贈款同話費, 請問300蚊係計埋凍結贈款?
這個不曉得,由其他ching 解答。

TOP

唔該晒ching

回覆  jcac01

1. 係米營業聽出唔到天神卡, 只可出1元500mb 個隻
營業廳係無天神卡、米粉卡,只有1元500mb ...
Orassa 發表於 2018-4-19 23:40

TOP

而家聯同係咪淨係可以出一張咭?

TOP

今日係羅湖聯通度出左張日租卡 (每月 $6+$6, 首年每月免 $6)
$150 入面有 $150,
active 完等多陣之後收到 2 個 sms
充 50送50 , 分 5 個月每月$10
充100送100, 分 5 個月每月 $20
但呢 d 每月回饋係唔係只係用黎講電話用, and 轉做米粉卡就會無左架啦?

TOP