你11號開卡, 咁快轉米粉卡,
我朋友都係月頭申請左一張, 但係佢未轉米粉
因為佢唔想增值300蚊開通個漫遊 ...
hirokos 發表於 2018-4-18 01:17 PM



算啦 都預左增值300蚊,  咪當擺入去等佢慢慢扣囉, 當兩年唔洗交月費

TOP

我大致都係差唔多都係五月生效
同營業廳app 要求轉 5元米粉卡
淨係問左電話no. 咩都無要求過
就有人 ...
jason1303 發表於 2018-4-18 09:47 AM



我完全冇人打黎問係咪要求轉PLAN,  亦冇要求用電話輸入密碼  

TOP

算啦 都預左增值300蚊,  咪當擺入去等佢慢慢扣囉, 當兩年唔洗交月費  ...
wahwah 發表於 2018-4-18 13:33


師兄,

其實可唔可以即場買日租咭, 跟住即入三百, 叫佢即時攪埋米粉咭, 開Q晒D漫遊, 一了百了???

學你話齋, 當兩年咭費慢慢扣.........

TOP

回復 1203 #wlai888

麻煩請睇第一個post

HKEPC Reader for Android

TOP

請問C兄們,一卡兩號可否轉成5元米粉卡?
另有張東毛卡,本身要每月1元月租的,轉5元米粉卡好唔好?
如上大陸買日租卡,再直接轉5元米粉卡,是否可以在聯通營業廳一次過搞掂?
謝謝C兄抽空回覆

TOP

2018-01-06
試係電話設定網絡供應商揀CSL就開返漫遊, 申請都唔洗 291# ( by edward1906 )
試下連續注冊CSL 5至10次,應該可以登記 294# ( by aok )
手動選擇csl 3g居然有番漫遊跟住上營業廳改密碼後重新登入.好在還未上深圳 295# ( by thomas6681 )

但仍然有些網友唔得, 出發上大陸前, 一試無妨.
- - - - - - - - - -
2018-01-09
在大陸 send sms: KTGJMY  再 send Y, 幾秒即有回覆成功 324# ( by cck888 )

以上呢2個方法 對未入網滿6個月/唔入300人仔 想開番漫遊仲成唔成功?
有冇人試過呢, 係轉左5元米粉卡之後?

TOP

回覆 1205# ivannwk

「一卡兩號」不可以轉米粉卡,會變成空號。

「大陸買日租卡」都是要打電話上10010客服轉套餐,營業廳無得搞。

TOP

回覆 641# dragonehk

ching,請問你太太一卡兩號變空號問題,搞掂未?

TOP

米卡2蚊800mb
好似3元不限量抵d

TOP

回復 1205 #ivannwk


麻煩您,請睇第一個post,有齊答案

HKEPC Reader for Android

TOP