回覆 1200# jbnlok


其實3.6都唔係好難頂
最難頂既係fup
呢點係無人走得甩

TOP

本帖最後由 111023 於 2015-7-13 16:55 編輯

DEL DEL

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

都無乜出路咁滯

TOP

800? 有冇測速睇睇?

TOP

大家要忘記以前既hehe啦
雖然我都唔捨得。
如果6GB fup有3.2都還可以
不過得番384-800kbps
我會用cmhk上台plan,
因為個plan包左通話分鐘
或者真係用cmhk儲值卡算數。

eiji_toe

TOP

本帖最後由 pooh_tigger 於 2015-7-12 14:45 編輯
而家$98 plan 3G都好似已經得番800kbps
6GB之後鎖128
111023 發表於 2015-7-12 11:59


有無證明,唔好「好似」,搞到人心惶惶。
38元1GB,用3G機,無事,用緊,3.6Mbps

TOP

唔好以為鎖死3G就唔會由7.2 變3.6 , 當csl撥你張卡入4G網時會同時更新Qos去3.6, 你會出現斷線一直load空氣直到你boot機再上返黎就會發現已變成3.6

TOP

原因係有些人濫用, 所以無得唔實行公平條款.
講明係公平條款, 緊係公平原則.
最好的就係用幾多俾幾多原則.
例如, 講明係 $10 = 1GB,
每1GB扣$10, 1.01GB = $20
用3.9GB = $40.
咁果d 一個月扯到600GB BT下載美劇果D, 就要俾$6000
呢個好公平丫.
如果, 用呢個收費, 我係電訊商的話. 個個都開4G LTE+ 300M極速俾你用.
等你用得爽d,快d, 快D到個個幾十激.

TOP

某程度上讚同師兄嘅講法,大前題係收幾多錢1GB,  如果真係如師兄嘅提議收10蚊1GB, 相信除左BT友會反對之外大部份用戶都會讚好, 但呢種收費模式一定會令到電訊商收入大減, 我就唔多信敢推行10蚊1GB.

TOP

我睇過一篇文章, 講用量心理關口在 2GB 6GB 和 12GB.
分析話, 某百分比的人. 唔會過2GB. 過2GB的人, 某比例集中在5GB-6GB. 而用量多的人. 都不過12GB.
所以, 電信公司設計流量PLAN時, 都在 2GB, 5/6GB 和 10/12GB.

TOP