最底兩個情況暫時未見過,琴晚用大陸極慢的wifi升了26 beta3,暫時見好似識LTE/5G 之間切換,而唔係 ...
sergeant 發表於 2025-10-20 01:28


我試左用唔到5G SA漫遊
iPhone 17 Pro Max + iOS 26.1 Beta 4 + CMHK 5G SA eSIM + 屎台親生4G儲值卡。

可能真係SIM 2 要用大陸台卡先得(即使係香港大陸台卡都得)。
應該係bugs,等fix。

TOP

早幾日做左小明,雖然我沒有5G iPhone,但都用了S24+CMHK SA SIM測試了漫遊CMCC:

室外方面,絕大部份都是SA,以n79優先(如有),而n79 SA感覺上只比較旺既地方(如天河城,正佳廣場一帶)覆蓋較好,但市郊見到n79既機會唔高,而n41 SA就差不多所有室外地方都有。

廣州地鐵1號線:
. 全線14個地底站(未計另外兩個室外站)皆有SA,
. 全線14個地底站連隧道都有n41,
. 大約5-6個車站有n79(車站only,隧道未見).

廣州地鐵11號線(此乃環線,測了外環):
. 全線所有31個車站皆有SA,
. 全線連隧道都有n41,
. 絕大部份車站(約29個)有n79(車站only,隧道未見)

(連地鐵都開始鋪n79,香港真的要加油了。)

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-10-26 15:34 編輯
早幾日做左小明,雖然我沒有5G iPhone,但都用了S24+CMHK SA SIM測試了漫遊CMCC:

室外方面,絕大部份都是S ...
PN420 發表於 2025-10-26 13:25


深圳地鐵初步睇都全線有n41 SA,連港鐵營運既線都係,香港真係。。。
一來OFCA呢方面唔做野,二來港鐵(香港)又係啲無壓力唔做野既廢柴公司。

TOP

回覆 113# Linksys999

港鐵香港無競爭對手+ 高層ignore

^_^

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-10-26 20:35 編輯
回覆  Linksys999

港鐵香港無競爭對手+ 高層ignore

^_^

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
user123400 發表於 2025-10-26 20:21


到今時今日都仲可以hold住個出入站code唔放比Apple Pay Octopus,有寶咁。
大陸搭鐵用Apple Pay交通卡都出到出入站名,仲講咩香港係智慧城市?

TOP