所以你咪比樓主師兄話「用個狗兜,相信你哋都會話冇問題!」
我都好同意佢呢一個咁直接既評論
你之前話講到點解要電訊商出張合大家心意既卡,你咩邏輯黎?
明明就係監管機構零諮詢下不停加新料去令正常用家唔方便
至於實名制你下下都話人冇數據,之前你曾經講過「你自己覺得實用制後少左垃圾電話」,原來數據就係「你覺得~」....真係好有說服力peterK321 發表於 2025-1-2 06:02 
佢直頭係嚟搞笑㗎啦,要求‘實名制完全防止電騙係吹毛求疵’梗係吹毛求疵啦,因為實名根本就唔係for防止電騙,當年個記招舉嘅例全部都同實名冇關,果然人一....
‘電話騙案’ - 9成都係境外+852,電腦程式
‘網購騙案、股票投資騙案’ - 人地用緊TG, w/a啦,仲同你用SMS??
'偷運人蛇及販毒' - 如果個犯係用假/偷資料+Signal,你覺得實名有用?
‘遙控引爆土製炸彈的裝置’ - 呢個笑大人個口啦,用張外國漫遊sim都得啦,唔使實名㗎  |