我都收到4g,我家下set死行3g又未fup點解4g唔可以行快啲。我想問3g遲啲會唔會限速架,重早兩日先買 ...
bbsunny 發表於 2015-7-10 21:49



    你未入都仲可以賣比人,我仲有成舊水係入面

TOP

你未入都仲可以賣比人,我仲有成舊水係入面
lok2007 發表於 2015-7-10 23:59



    我諗著用喎,我低用量,38蚊PLAN,700K都夠用,宜家用緊SMT限速

TOP

我諗著用喎,我低用量,38蚊PLAN,700K都夠用,宜家用緊SMT限速
bbsunny 發表於 2015-7-11 10:57



    但佢過咗fup得128k whatsapp down張相都有困難

TOP

用1GB Plan都抵玩嘅,無限就要另外揾出路啦。

TOP

打*101*1#check用量,同手機個數字有出入,似乎由2號先開始計

TOP

打*101*1#check用量,同手機個數字有出入,似乎由2號先開始計
taison 發表於 2015-7-11 18:07



    佢講到明係跟月曆唔係跟PLAN計

TOP

佢講到明係跟月曆唔係跟PLAN計
264946842 發表於 2015-7-11 18:30

我個plan 17號開,佢話跟月曆但又好似冇計到1號,唔知搞乜,可能個錶唔準計少左,係就好,不過李生邊會咁好死

TOP

張卡仲有百幾蚊,但已下地獄,有無人知點樣將餘額過比其它卡?(聽聞hemat卡係可以)

唔想浪費,因為有同事仲未落地獄!

TOP

我張從未上過4G既7.2mbps最近亦已跌落3.6mbps
睇黎csl做緊野

TOP

張卡仲有百幾蚊,但已下地獄,有無人知點樣將餘額過比其它卡?(聽聞hemat卡係可以)

唔想浪費,因為有同事 ...
cwl0022 發表於 2015-7-11 21:05


*101*9xxxxxxx*hkd#打出每次只可最多20我今日都放棄了一張4已G的舊卡試過160/100/50/30都
唔比轉最後要分7次轉走140仲有20死都唔比我轉走結果依家淨低20.6元唔知點算

TOP