lok2007 當前離線
進階會員
我都收到4g,我家下set死行3g又未fup點解4g唔可以行快啲。我想問3g遲啲會唔會限速架,重早兩日先買 ... bbsunny 發表於 2015-7-10 21:49
TOP
bbsunny 當前在線
你未入都仲可以賣比人,我仲有成舊水係入面 lok2007 發表於 2015-7-10 23:59
我諗著用喎,我低用量,38蚊PLAN,700K都夠用,宜家用緊SMT限速 bbsunny 發表於 2015-7-11 10:57
kwongoc_1016 當前離線
Epc老餅
taison 當前離線
264946842 當前離線
中級會員
打*101*1#check用量,同手機個數字有出入,似乎由2號先開始計 taison 發表於 2015-7-11 18:07
佢講到明係跟月曆唔係跟PLAN計 264946842 發表於 2015-7-11 18:30
cwl0022 當前離線
留白兄 當前離線
tc_tc 當前離線
張卡仲有百幾蚊,但已下地獄,有無人知點樣將餘額過比其它卡?(聽聞hemat卡係可以) 唔想浪費,因為有同事 ... cwl0022 發表於 2015-7-11 21:05