補充, 再試測多幾次, 有時會超過3.6...   (~大埔區~)
gec 發表於 2015-7-9 23:51



    馬鞍山友表示從未上過4,3.X已限

TOP

總之你張hehe一上到4G網就會同7.2M講BYEBYE.

我用左年幾既舊卡今日都變成3.6M

TOP

請問而家開卡仲有無1g送?

TOP

總之你張hehe一上到4G網就會同7.2M講BYEBYE.

我用左年幾既舊卡今日都變成3.6M
syeung 發表於 2015-7-10 16:27
x2

TOP

請問而家開卡仲有無1g送? Yes.

TOP

總之你張hehe一上到4G網就會同7.2M講BYEBYE.

我用左年幾既舊卡今日都變成3.6M
syeung 發表於 2015-7-10 16:27

尋晚轉為收4G,下載速度700多kbps,上載則有1mbps多少少。

用緊$38 1GB plan,冇超fup。

相比3G近期成日load空氣,4G上網較為順暢。

最近電話遇到好多以前未遇過嘅發射站,係唔係整合緊兩個網絡?

via HKEPC Reader for Android

TOP

轉收4G後,通話質素好似好咗。

via HKEPC Reader for Android

TOP

HEMAT 係咪到到地方買都一樣價錢? 定係邊到買會平D?

TOP

我都收到4g,我家下set死行3g又未fup點解4g唔可以行快啲。我想問3g遲啲會唔會限速架,重早兩日先買左48蚊紫券

TOP

我張7.2已變身3.6, 欲哭無淚

TOP