提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 1148# 留白兄
我試下,thx !

TOP

旺角做紅色3合1sim,
應該今日(27/11) 12點-14點mnp,
由數碼通儲值卡轉,到現在都沒有轉,
hotline 又打唔 ...
dogdoghk 發表於 2016-11-27 19:13


今日星期日都會做?
星期一21/11 係荃灣MNP, 又係由數碼通儲值卡轉Hello. 佢話24/11 12點-14點轉, 到24號中午12點已經打唔到去個電話. 我冇理佢放左公, 番到屋企8點都未得...........之後8:40 又得............

TOP

回覆 1163# avataryu
其實我係23/11申請,
Csl職員說4日後,所以27/11轉,
點知係唔得,等明天打電話去再算,thanks!

TOP

有無師兄試過MNP 卡開新number? 今日staff 話不可能,但卡內有number的

TOP

今朝打通,但話無我mnp資料,
幸好有副本,又要上去一轉,
所以記住攞副本!

TOP

回覆 1155# jbnlok


最大果間

TOP

回覆 1165# BoredAtWork
我張係無no.,白卡一張

TOP

有無師兄試過MNP 卡開新number? 今日staff 話不可能,但卡內有number的
BoredAtWork 發表於 2016-11-28 00:58
咁點解唔直接買張卡用呢

TOP

旺角做紅色3合1sim,
應該今日(27/11) 12點-14點mnp,
由數碼通儲值卡轉,到現在都沒有轉,
hotline 又打唔 ...
dogdoghk 發表於 2016-11-27 19:13


我16 號去MNP, 等到今日先轉到...   

TOP