回覆 1149# aabbccdd92


話時話我仲有張巴基卡係度仲養緊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都有張 $200 面值巴基卡用剩個幾,居然到而家仲用得。
傳說中嘅 ••• 原來係真嘅

TOP

信興姐都好似因巴基卡而出名
aabbccdd92 發表於 2016-11-27 20:01

可以咁講嘅

TOP

回覆  了因


無計
唔想講 呢輪epc講乜死乜 無謂連累大家以後無得玩呢張卡
多謝依鬆先 ...
留白兄 發表於 2016-11-27 19:14


   
咁Hello又唔使太慌會死嘅 佢一向平平穩穩冇比人bt chur爆gb搏冇FUP,大家一直都用佢嚟養號加少用量,唔養號咪直接買有冧把嘅嚟用囉,都冇咩特別新聞可以做lu。反而Hehe就...啲姐姐真係多謝zone啦!
以為呢度大家幫手update住邊間門市有貨先問啫,咁當然係講緊Hello指定門市啦,減少大家走幾間搵。我手頭上有兩張遲啲都要搞,到時報告邊間有貨吧。

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

可以咁講嘅
wukw 發表於 2016-11-27 21:47


   
信興姐真係紅極一時㗎!佢好似叫Fanny?

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

你竟然叫祖師姐爬文。大膽。
了因 發表於 2016-11-27 19:11


   
咪玩啦師兄 我邊算"袓"啊
況且,呢度冇特事特辦嘅,我問得唔清楚吧

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

信興姐真係紅極一時㗎!佢好似叫Fanny?

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone ...
jbnlok 發表於 2016-11-27 21:51

係啊,有傳媒訪問過佢稱佢為 Fanny
話時話,傳媒點解唔訪問"火爆哥"呢

TOP

係啊,有傳媒訪問過佢稱佢為 Fanny
話時話,傳媒點解唔訪問"火爆哥"呢  ...
wukw 發表於 2016-11-27 21:56


   
不如訪問埋肥妹吖 查實唔知係咪大家師奶呢,嗰時我響佢度買Hehe佢比成疊我揀冧把㗎!

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

回覆 1159# jbnlok
肥妹服務態度好好多,起碼問多兩句都冇問題,俾完錢都有聲多謝

TOP