CHing, 賣正價/$5 收屍唔算黑店吧?
只係佢唔好彩, 同區有人賣半價姐
martinnitram 發表於 2017-4-25 13:58

你話我用10蚊同你買番條屍

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實唔係好明mnp 有咩好…?
這張卡真係唔知幾時會完,都唔會mnp 個常用的號碼落去的吧? 而且佢本身 ...
liok 發表於 2017-4-25 02:03 PM


愛瘋用戶無雙卡嘛, 佢地MNP用得著
另外有啲師兄嫌雙卡麻煩 又或者 要留返個 SIM 位落 SD 卡 (始終市面以假雙卡機為主)

TOP

你話我用10蚊同你買番條屍

via HKEPC Reader for Android
m92fshing 發表於 2017-4-25 02:05 PM


除笨有精, 仲有廿蚊落袋

TOP

岩岩去完羅湖換券
同老闆娘吹左幾句
問佢係咪好生意左
佢話都好左少少
佢知道大家咁支持佢
仲叫大家多d去買 ...
eiji_toe 發表於 2017-4-25 13:57


最緊要不加價和有貨

TOP

岩岩去完羅湖換券
同老闆娘吹左幾句
問佢係咪好生意左
佢話都好左少少
佢知道大家咁支持佢
仲叫大家多d去買 ...
eiji_toe 發表於 2017-4-25 13:57


    我前後去左3次。。。都未見過老闆娘,次次都係男人.

TOP

Lee d 黑店請開名/地址!   

PS: 長沙灣之友

via HKEPC Reader for Android
c14101 發表於 2017-4-25 13:52


人地有人地做生意
   無謂開人鋪頭名,Ching 們唔中招就 ok 了,當笑話一則

TOP

回覆  felixball

你不如同佢講,我賣60 要攞返條屍,x你
go2oversea 發表於 2017-4-25 13:59


我真係有三張係銀包

TOP

你話我用10蚊同你買番條屍

via HKEPC Reader for Android
m92fshing 發表於 2017-4-25 14:05


係 wor!
  The best idea!

TOP

最緊要不加價和有貨
sena123 發表於 2017-4-25 14:28

應該唔會加掛
貨就一定有既
差在補唔補得快啫

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP