回覆 1119# TE7489

國際萬能卡即將有MNP服務
真係咁好?

TOP

剛路經長沙灣 (近荔枝角),打算八掛下士多價錢
點知被人當 LuLu

儲值卷賣 80, 條友見我走
士多先 ...
felixball 發表於 2017-4-25 12:33


你直接同他說嘛

TOP

剛路經長沙灣 (近荔枝角),打算八掛下士多價錢
點知被人當 LuLu

儲值卷賣 80, 條友見我走
士多先 ...
felixball 發表於 2017-4-25 12:33

想呃埋張百佳券

TOP

剛路經長沙灣 (近荔枝角),打算八掛下士多價錢
點知被人當 LuLu

儲值卷賣 80, 條友見我走
士多先 ...
felixball 發表於 2017-4-25 12:33

Lee d 黑店請開名/地址!  

PS: 長沙灣之友

via HKEPC Reader for Android

TOP

岩岩去完羅湖換券
同老闆娘吹左幾句
問佢係咪好生意左
佢話都好左少少
佢知道大家咁支持佢
仲叫大家多d去買卡買券

ps:唔係賣廣告,純粹轉達老闆娘既說話

via HKEPC Reader for Android

TOP

Lee d 黑店請開名/地址!   

PS: 長沙灣之友

via HKEPC Reader for Android
c14101 發表於 2017-4-25 13:52


CHing, 賣正價/$5 收屍唔算黑店吧?
只係佢唔好彩, 同區有人賣半價姐

TOP

回覆 1120# felixball

你不如同佢講,我賣60 要攞返條屍,x你

TOP

剛路經長沙灣 (近荔枝角),打算八掛下士多價錢
點知被人當 LuLu

儲值卷賣 80, 條友見我走
士多先 ...
felixball 發表於 2017-4-25 12:33

呢間舖食水深到呢


via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆  TE7489

國際萬能卡即將有MNP服務
真係咁好?
peh817 發表於 2017-4-25 12:34


    其實唔係好明mnp 有咩好…?
這張卡真係唔知幾時會完,都唔會mnp 個常用的號碼落去的吧? 而且佢本身冇增值服務,留意信箱要成$15/30日,真係入左lift 都已經disconnect

TOP

羅湖可能賣了過千張了
sena123 發表於 2017-4-25 01:34


爭係 epc 啲師兄買相信都過千啦

TOP