直接問吓有冇師兄姐呢排Hemat轉咗Hello好過啦
jbnlok 發表於 2016-11-25 23:00



    有排都無人比到答案你

TOP

有冇靠得住的充值商戶介紹?
要出ssp了

TOP

有冇靠得住的充值商戶介紹?
要出ssp了
bicycle_bicycle 發表於 2016-11-26 09:42


去SSP街舖,除了價錢還有分別?

TOP

有冇靠得住的充值商戶介紹?
要出ssp了
bicycle_bicycle 發表於 2016-11-26 09:42

充值?邊使出深水埗
求其一間街市賓賓外傭舖,都有增值券賣,再唔係去 CSL 門市用八達通充值都可以

TOP

本帖最後由 jbnlok 於 2016-11-26 14:10 編輯
充值?邊使出深水埗
求其一間街市賓賓外傭舖,都有增值券賣,再唔係去 CSL 門市用八達通充值都可 ...
wukw 發表於 2016-11-26 12:52


   
其實唔止姐姐店嘞,我粉嶺呢邊好多賣電話配件嘅鋪頭都有得賣lu。

wukw師兄再入多啲貨攞高啲discount玩埋增值代辦吖,有市場

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

有排都無人比到答案你
貧果 發表於 2016-11-25 23:16


   
咁你又叫我轉

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咪玩啦,屋企人、同事都食咗成十幾張啦

TOP

本帖最後由 rhino 於 2016-11-26 22:52 編輯

早幾日成功MNP到Hello, 但係手機顯示為PCCW。 由於原咭唔係nano, 反覆搞咗2日,昨日終於換到3合1card,  安裝后發覺手機轉咗顥示Hello 台。  請問咁樣正常嗎?

TOP