回覆 98# wilson3215


    你收到SMS/EMAIL囉SIM?

TOP

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽

TOP

收到服務登記確認信~ 係咪重要等SMS/EMAIL 先可以囉SIM卡?
xy9999 發表於 2016-10-23 16:53



我都係收到確認email,但未收到取sim信息
可能我mnp日期較遲罷(11月尾)
過幾日先打去問下

TOP

卡已拎,98蚊plan唔洗俾公司証明就拎得

TOP

呢個sales 帖仲未死死,勁爆了

TOP

回覆 96# MAX100

網上upload

TOP

我今日都申請左148 5G fpu plan

TOP

本帖最後由 martin3388 於 2016-10-24 16:50 編輯

deleted

TOP

其實駛乜咁神秘?
http://apply.hkbn.net/staffoffer/

密碼係 XXXX2016
xxxx係2-4字公司名簡寫

TOP

我都係收到確認email,但未收到取sim信息
可能我mnp日期較遲罷(11月尾)
過幾日先打去問下 ...
dipsy 發表於 2016-10-23 05:55 PM


我15號交左 mnp form, 12 月頭轉台

到而家仲未收到通知拎 sim 卡

但收到香港寬頻「我的戶口」 email, 登入後見到詳細合約

唯有再等等

TOP