167pk 當前離線
Banned
TOP
拉屎藏=.= 當前離線
中級會員
dtom05 當前離線
搞來搞去又係去返東莞 再入2張 167pk 發表於 2015-4-22 12:08
Serendiptiy 當前離線
為左唔想蝕左0.9 OR 1.9俾佢, 每隔3個月SMS 去10010 吊住毛卡命又得唔得呢 ... Serendiptiy 發表於 2015-4-22 14:12
wukw 當前離線
進階會員
之前有師兄話唔一定要send出,收到sms都計 拉屎藏=.= 發表於 2015-4-22 14:20