前日試左 trip.com 上面賣的 eSIM 用5G 只有NSA ,用唔到SA網絡,我用小米機試,起寶安,皇崗有部分地點會跌落4G,另一張內地卡係保持5G

TOP

即是iOS 26 beta 3 如果set 5G開啟就唔會跌落4G?
Linksys999 發表於 2025-10-20 11:03



   如果信號差的地方 都會落4G,而唔係之前直埋無信號,只係應該唔會因為power save落4G咁密

TOP

似乎在大陸都可能同之前一樣並唔係所有頻段可以比CMHK 漫遊使用,在深圳北站至福田站都上唔到5G, 反而另一部用緊大陸本地卡一直都收到5G SA2500

TOP

似乎在大陸都可能同之前一樣並唔係所有頻段可以比CMHK 漫遊使用,在深圳北站至福田站都上唔到5G, 反而另一 ...
sergeant 發表於 2025-10-20 07:17


一向都係有分別。

TOP

本帖最後由 Linksys999 於 2025-10-20 13:40 編輯
前日試左 trip.com 上面賣的 eSIM 用5G 只有NSA ,用唔到SA網絡,我用小米機試,起寶安,皇崗有部分地點會 ...
mxmxm 發表於 2025-10-20 03:21


暫時得CMHK同CTM漫遊大陸中移有5G SA。
呢3間一早聯合測試5G SA漫遊同VoNR漫遊,聽聞CMHK用大陸中移VoNR漫遊都就快出。

TOP

暫時得CMHK同CTM漫遊大陸中移有5G SA。
呢3間一早聯合測試5G SA漫遊同VoNR漫遊,聽聞CMHK用大陸中移VoNR ...
Linksys999 發表於 2025-10-20 21:36



    我張CTM在大陸用唔到5G SA,  插係android 唔記得試iphone

TOP

我張CTM在大陸用唔到5G SA,  插係android 唔記得試iphone
sergeant 發表於 2025-10-21 01:02


CTM係上台卡? 我見人地測試有埋圖係得。

TOP

升了 ios 26.1 beta 4 , fieldtest network capabilities 會經常出現NSA,已唔係之前SA+NSA

TOP

升了 ios 26.1 beta 4 , fieldtest network capabilities 會經常出現NSA,已唔係之前SA+NSA
sergeant 發表於 2025-10-21 02:13


你指香港SA卡在香港用既情況下?

TOP

你指香港SA卡在香港用既情況下?
Linksys999 發表於 2025-10-21 10:19



    在香港用SA卡,但如果連wifi會變SA+NSA,啱啱update完就變咗出NSA

TOP