mxmxm 當前離線
進階會員
TOP
sergeant 當前離線
即是iOS 26 beta 3 如果set 5G開啟就唔會跌落4G? Linksys999 發表於 2025-10-20 11:03
Linksys999 當前離線
似乎在大陸都可能同之前一樣並唔係所有頻段可以比CMHK 漫遊使用,在深圳北站至福田站都上唔到5G, 反而另一 ... sergeant 發表於 2025-10-20 07:17
前日試左 trip.com 上面賣的 eSIM 用5G 只有NSA ,用唔到SA網絡,我用小米機試,起寶安,皇崗有部分地點會 ... mxmxm 發表於 2025-10-20 03:21
暫時得CMHK同CTM漫遊大陸中移有5G SA。 呢3間一早聯合測試5G SA漫遊同VoNR漫遊,聽聞CMHK用大陸中移VoNR ... Linksys999 發表於 2025-10-20 21:36
我張CTM在大陸用唔到5G SA, 插係android 唔記得試iphone sergeant 發表於 2025-10-21 01:02
升了 ios 26.1 beta 4 , fieldtest network capabilities 會經常出現NSA,已唔係之前SA+NSA sergeant 發表於 2025-10-21 02:13
你指香港SA卡在香港用既情況下? Linksys999 發表於 2025-10-21 10:19