我之前上大陸 不斷望手機3G收唔到,無volte無4g 真係失聯 係高速公路又無信號(我覺得聯通將3g信號比4g/5g ...
jrconan 發表於 2024-11-1 14:42



今次升級只是港版,陸版繼續等消息啦,而家張卡真係廢咗的。
希望之前傳聞中的12月1 日係真的。

TOP

今次升級只是港版,陸版繼續等消息啦,而家張卡真係廢咗的。
希望之前傳聞中的12月1 日係真的。 ...
tp380 發表於 2024-11-1 15:06


起碼證明咗之前聯通所講嘅一卡二號屬於特別卡開唔到Volte係假嘅。

TOP

回覆 89# superlo

我發現一件事,我補的卡個ICCID最後一個是字母H

TOP

起碼證明咗之前聯通所講嘅一卡二號屬於特別卡開唔到Volte係假嘅。
cfpang 發表於 2024-11-1 15:43



咁港版同陸版一路都係屬兩間公司來,唔知兩款卡係唔係行同一套系統。

至少兩張卡的主副號係唔同類。

不過你睇電信果張大灣卡一路都用到無問題,有心搞點會無得搞。

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2024-11-1 16:41 編輯
咁港版同陸版一路都係屬兩間公司來,唔知兩款卡係唔係行同一套系統。

至少兩張卡的主副號係唔同類。

...
tp380 發表於 2024-11-1 15:45

深圳版副號都是聯通香港號碼,只有主號類別號段不同。
香港版副號可以不同,可以是北京或者深圳,但是主號都是聯通香港號碼。⋯⋯
還有深圳版同以前個張如意香港卡升級版一樣,在香港上網走的都是聯通香港IP在深圳是深圳IP地址出了城之后就走广州的IP。
因為我用過,都是89860開頭的卡只不過一個是3G一個是4G
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

今次升級只是港版,陸版繼續等消息啦,而家張卡真係廢咗的。
希望之前傳聞中的12月1 日係真的。 ...
tp380 發表於 2024-11-1 15:06

大家先不用慌,至少現在可以看到深版一卡雙号同港版都開通了4G。
雖然一個沒VOLTE,一個有VOLTE。還是有希望

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

起碼證明咗之前聯通所講嘅一卡二號屬於特別卡開唔到Volte係假嘅。
cfpang 發表於 2024-11-1 15:43

我覺得如果咁大間公司連咁小嘅嘢都做唔到就一早執咗
大陸公司最鐘意用各種借口話唔支援水啲客人 其實只係唔想做俾你

TOP

暫時係香港都係3g 網絡 未返大陸未知國內如何

用緊香港聯通出既中國通一咭二號

via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 Jacky_Tang 於 2024-11-1 18:39 編輯
我覺得如果咁大間公司連咁小嘅嘢都做唔到就一早執咗
大陸公司最鐘意用各種借口話唔支援水啲客人 其 ...
趙元暢 發表於 2024-11-1 17:18

說一句實話,其實都是因為實名制也的禍。
當年一句實名制移動就馬上停了一卡兩號電話卡在香港的銷售。
聯通在當年說的是不用理會,結果⋯
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

琴日凌晨一點都唔瞓
諗住見證呢一個歷史時刻

用咗十幾年 1314字頭嘅電話卡
終於可以上到網
上到4G

點知都淨係用到3G
算啦第二朝起身先至搞啦

今日成個下晝都係 一樣
上唔到網
淨係用到3G
同先前一模一樣

上個月已經第一時間
換咗卡  89852 字頭
期待今天嘅來臨

點知完全泡影
大陸嘢真係信唔過 

TOP