本帖最後由 bw706 於 2016-3-19 10:54 編輯
旺角,多到冇人排,10張在手。
xperiac2014 發表於 2016-3-19 10:48

同屋企人排左5轉,一共拎左10張

早知星期二唔衝去拎,個次拎得1張

TOP

回覆 81# whatasite


    佐敦

TOP

沙田廣場派完

TOP

目測有 200人係馬鞍山排緊 (11點開)
QAFHK 發表於 2016-3-19 10:36

聽到有蝗語人排隊,中學雞 同 個大陸老豆咁

TOP

東港城開始派了

TOP

旺角,多到冇人排,10張在手。
xperiac2014 發表於 2016-3-19 10:48

邊間?

via HKEPC Reader for Android

TOP

黃大仙百幾二百人

TOP

邊間?

via HKEPC Reader for Android
Mr.Tom 發表於 2016-3-19 10:59


兆萬。。。。。。

TOP

中環一早派完

TOP

旺角全部人都車輪戰

TOP