charcsc2000 當前離線
XDA自行研究人員
進階會員
請爬文: wukw 發表於 2015-11-2 11:23
TOP
Cherish 當前離線
中級會員
沒去錯呀,唔知我係咪樣衰定佢扮聽唔明中文, 跟住轉頭去桂林街,信興哥叫我買呢個,但增值沒送錢,如1 ... charcsc2000 發表於 2015-11-1 19:23
se126 當前離線
都係賣$38? Cherish 發表於 2015-11-2 11:38
如果你已經清熱解毒 我就唔知點解啦 se126 發表於 2015-11-2 11:39
wukw 當前離線
前日去完福榮街...佢話沒... 下次去大南街問下.... charcsc2000 發表於 2015-11-2 11:36
仲係用緊送嗰 1G wukw 發表於 2015-11-2 11:47
嗰條叫福華街 wukw 發表於 2015-11-2 11:48
rr24314 當前離線