上咗去福田聯通大樓填表,份表最後果度要留多個電話號碼,但想問下佢哋會打邊個電話覆我是否成功?我唔記得 ...
spriggan 發表於 2015-8-23 15:03
他們會打最下填的聯絡電話,但我沒開機,5日後我直接打去問  ,講番填表實名既號碼就可,問成功否。成功就隨時可上去辦理,建議諗定個大陸地址(老作), 必要時可能要。

TOP

我指定要佢打實名嗰個電話。

TOP

他們會打最下填的聯絡電話,但我沒開機,5日後我直接打去問  ,講番填表實名既號碼就可,問成功否。成功就 ...
michaelsiu 發表於 2015-8-23 16:03

唔該晒ching
講番上去填表果日,去到聯通大厦入去,攞完籌(顯示要等5個)見到唔多人諗住好快,最後都係等咗足足一個鐘先到我,差啲訓著咗(好在有煙仔頂住),去到counter同個女職員講實名,不過佢唔識聽廣東話,我唯有用半桶水煲冬瓜溝通啦,之後按ching咁講想實名但買卡時已有其他人名字,佢check 完號碼後就即時擰頭問我係咪一卡兩號,咁佢就話無法辦理,我就問佢點解唔得,佢又冇反應,之後不斷追問下,佢先唔情願咁拎咗張表出黎俾我填,很快咁填完之後(多謝ching公開份試卷),佢就極速咁起身拎份表入房,最後我問佢要等幾耐,佢話約1—5日有人call我,就係咁。
現在只差兩步就搞掂。

TOP

唔該晒ching
講番上去填表果日,去到聯通大厦入去,攞完籌(顯示要等5個)見到唔多人諗住好快,最後都係等咗 ...
spriggan 發表於 2015-8-23 19:54


請問有冇睇大細卡?

TOP

唔該晒ching
講番上去填表果日,去到聯通大厦入去,攞完籌(顯示要等5個)見到唔多人諗住好快,最後都係等咗 ...
spriggan 發表於 2015-8-23 19:54


    多謝spriggan ching 分享 實名心得,上面做野d人真係個個辦事方法不一。thank

TOP

請問有冇睇大細卡?
cfpang 發表於 2015-8-23 20:20

今次有叫我拎,但我張細卡剪過,佢就拎咗我張大卡同證件去影印

TOP

點解實名仲要我打過幾個電話同sms?
明明張卡係我手, 明明只係一張未實名既預付卡.. 仲要我去營業廳行兩次?
話時話, 我冇收到佢話九月唔比我用既SMS.

TOP

本帖最後由 michaelsiu 於 2015-8-24 11:07 編輯
點解實名仲要我打過幾個電話同sms?
明明張卡係我手, 明明只係一張未實名既預付卡.. 仲要我去營業廳行兩次?
...
mcdull 發表於 2015-8-24 10:25



    ching未實名的卡應不用填這個表 ,只出大小卡,回鄉卡,最多都係要張卡有通話過紀錄,也不用走兩次,即時實名的。

TOP

新近買的的一卡兩號 (6元月费)  開卡已經俾人實名左  

真实姓名:        郭虹
性       别:        男

有無人同我一樣?  想問如果係咁仲有無得實番我自己個名?

TOP

新近買的的一卡兩號 (6元月费)  開卡已經俾人實名左  

真实姓名:        郭虹
性       别:        男

有無人同我一樣 ...
vanzabee 發表於 2015-8-25 18:37


    做唔做到實名真係要上去一趟先知,我張卡都係比人實左名,填表等佢批。

TOP