michaelsiu 當前離線
中級會員
上咗去福田聯通大樓填表,份表最後果度要留多個電話號碼,但想問下佢哋會打邊個電話覆我是否成功?我唔記得 ... spriggan 發表於 2015-8-23 15:03
TOP
LKF 當前離線
進階會員
spriggan 當前離線
他們會打最下填的聯絡電話,但我沒開機,5日後我直接打去問 ,講番填表實名既號碼就可,問成功否。成功就 ... michaelsiu 發表於 2015-8-23 16:03
cfpang 當前離線
唔該晒ching 講番上去填表果日,去到聯通大厦入去,攞完籌(顯示要等5個)見到唔多人諗住好快,最後都係等咗 ... spriggan 發表於 2015-8-23 19:54
請問有冇睇大細卡? cfpang 發表於 2015-8-23 20:20
mcdull 當前離線
慳得一蚊得一蚊 呃得一分得一分 ...
特級會員
點解實名仲要我打過幾個電話同sms? 明明張卡係我手, 明明只係一張未實名既預付卡.. 仲要我去營業廳行兩次? ... mcdull 發表於 2015-8-24 10:25
vanzabee 當前離線
初級會員
新近買的的一卡兩號 (6元月费) 開卡已經俾人實名左 真实姓名: 郭虹 性 别: 男 有無人同我一樣 ... vanzabee 發表於 2015-8-25 18:37