本帖最後由 s84292 於 2018-1-19 10:32 編輯
日服啦, 見到殘體我就 um......
ventra 發表於 2018-1-19 02:42 
日服肝度高國服唔少, 特別係日服冇得0破100級, 少左好多0隊玩法 (10-4 35油自律 )
而且裝備改造的物資同紫色素材要求比國服高幾倍,國服真係可以好休閒,唔洗課都玩得好爽
變相課油多左好多(我國服都課唔少), 至於內容應該大家都差唔多, 不過我係國服玩先所以冇轉去日服,
殘體睇慣左都冇咩所謂,日文D漢字咪又係另一套簡體 
我半年國服都差唔多課左5千蚊,主要花費都係婚約同皮膚,一個月一單648其實係洗唔晒
限時大建物資(魔方快建500+根本用唔曬)
當然最大開支其實係油~ 如果轉日服我當時計過至少要課多3倍
題外話最近玩返白貓,隨便一個月5-6千蚊的日子又返黎  |