enter3057 當前離線
中級會員
TOP
sands 當前離線
進階會員
而家供不應求 仲會玩呢 d ? via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) 鴨蛋妹 發表於 2025-6-11 23:02
鴨蛋妹 當前離線
任天的設計真的很喜歡無視人體工學個滑鼠模式真的幾難用 淘了2個副廠滑鼠配件會好小小但是不論原廠和副廠都 ... enter3057 發表於 2025-6-12 08:18
美版貴個港版,馬車版code 係刮刮樂,應該被換用機會細D,B站都有人講國內買港版個Code被人用左 ... sands 發表於 2025-6-12 10:23
要即場係店鋪裝,最穩陣? 康講人鋪頭,邊信得過。。。。。。 唔熟唔食。。。 via HKEPC IR 5.1.14 - ... 鴨蛋妹 發表於 2025-6-12 10:54
原廠最老鼠mode 要加番舊野,有2點墊 唔係直接拆落黎用 你有架嗎? via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1 ... 鴨蛋妹 發表於 2025-6-12 10:52
腦場都有鋪拆code出來賣,未又係300左右,唔玩根本唔使入馬車版 sands 發表於 2025-6-12 11:04
有加 但加了都是有好重刮地感令我都不敢在些玻璃鼠墊上用要拿張買野時送的布墊出來 加我手大原廠這幾難 ... enter3057 發表於 2025-6-12 11:11
aichun 當前離線
長老會員
淘左d補品 aichun 發表於 2025-6-12 12:45