任天的設計真的很喜歡無視人體工學個滑鼠模式真的幾難用
淘了2個副廠滑鼠配件會好小小但是不論原廠和副廠都是有幾重刮地感
最終都是在副廠配件加些小圓點鼠腳才好用些

TOP

而家供不應求
仲會玩呢 d ?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
鴨蛋妹 發表於 2025-6-11 23:02



    美版貴個港版,馬車版code 係刮刮樂,應該被換用機會細D,B站都有人講國內買港版個Code被人用左

TOP

任天的設計真的很喜歡無視人體工學個滑鼠模式真的幾難用
淘了2個副廠滑鼠配件會好小小但是不論原廠和副廠都 ...
enter3057 發表於 2025-6-12 08:18

原廠最老鼠mode 要加番舊野,有2點墊
唔係直接拆落黎用

你有架嗎?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

美版貴個港版,馬車版code 係刮刮樂,應該被換用機會細D,B站都有人講國內買港版個Code被人用左 ...
sands 發表於 2025-6-12 10:23

要即場係店鋪裝,最穩陣?

康講人鋪頭,邊信得過。。。。。。

唔熟唔食。。。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

要即場係店鋪裝,最穩陣?

康講人鋪頭,邊信得過。。。。。。

唔熟唔食。。。

via HKEPC IR 5.1.14 -  ...
鴨蛋妹 發表於 2025-6-12 10:54



    腦場都有鋪拆code出來賣,未又係300左右,唔玩根本唔使入馬車版

TOP

原廠最老鼠mode 要加番舊野,有2點墊
唔係直接拆落黎用

你有架嗎?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-6-12 10:52



有加
但加了都是有好重刮地感令我都不敢在些玻璃鼠墊上用要拿張買野時送的布墊出來
加我手大原廠這幾難用

TOP

腦場都有鋪拆code出來賣,未又係300左右,唔玩根本唔使入馬車版
sands 發表於 2025-6-12 11:04

但剩機貨量好小
那車又不至於唔好玩。

只係不是實體版差 d

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

有加
但加了都是有好重刮地感令我都不敢在些玻璃鼠墊上用要拿張買野時送的布墊出來
加我手大原廠這幾難 ...
enter3057 發表於 2025-6-12 11:11

好像方便你在大脾上用,大家都會著十一口田
如果在枱面用,都要加 mouse pad

就算電腦 mouse,都不是隻隻可以唔用 pad

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

淘左d補品

20250612_124410.jpg

TOP

淘左d補品
aichun 發表於 2025-6-12 12:45

唔平喎
有錢

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP