top8man 當前離線
中級會員
TOP
madebyp90 當前離線
進階會員
有無人用 sw2 玩 arcade archives 2 的 舊遊戲 ridge racer? 應該跟街機無分別吧? top8man 發表於 2025-6-10 17:52
kadon 當前離線
六代火龍 當前離線
aichun 當前離線
長老會員
SW2配件價錢都幾貴 例如手掣要$538 p.s.對比SW1手掣來講 六代火龍 發表於 2025-6-10 17:48
sw1初出時手制都一樣要$5xx,係而家先平啫 嫌貴可以用住1代手制先 aichun 發表於 2025-6-10 23:10
你特登試吓有無人出事? 呢隻似乎有講不兼容 kadon 發表於 2025-6-10 20:23
鴨蛋妹 當前離線
bjbt必特SW2保護硬殼 可上底坐 但是後面唔對支架位 所以唔好買呢個品牌住 等佢更新後 先好買佢 ... 六代火龍 發表於 2025-6-10 21:46