鴨蛋妹 當前在線
進階會員
完全唔明點解有人話熱 Tv dock係,上到40c(室溫28c) 手提mode 冇嘢 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ... madebyp90 發表於 2025-6-8 13:39
TOP
madebyp90 當前離線
大家環境設定會否唔同 ? 例如佢冇開冷氣 SET 4K 120 FPS 玩, 再玩24架車...... TV MODE. 睇人話座枱模式 ... 鴨蛋妹 發表於 2025-6-8 15:09
暫時試咗大陸人而家好關心嗰個溫度 點解tv dock mode風扇唔會全速轉 反而手提模式會 睇埋個溫度計同耗電 ... madebyp90 發表於 2025-6-8 15:18
法老 當前離線
初級會員
手提模式得自己部機風扇,當然全速 但座枱個 dock 有個風扇,所以機個風扇唔會用,係咁? via HKEPC IR ... 鴨蛋妹 發表於 2025-6-8 16:50
madebyp90 發表於 2025-6-9 03:27
MAX100 當前離線
eyeonme 當前離線
一笑置之吧!
中級會員