完全唔明點解有人話熱

Tv dock係,上到40c(室溫28c)
手提mode 冇嘢

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
madebyp90 發表於 2025-6-8 13:39


大家環境設定會否唔同 ?
例如佢冇開冷氣
SET 4K 120 FPS 玩, 再玩24架車...... TV MODE.

睇人話座枱模式, S2 風扇會停. 只係個座個風扇, 但係唔夠加抽走所有熱氣.......部機會好熱.....

而且而家 D 遊戲未渣盡機能, 到時有可能再熱........

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-6-8 15:23 編輯
大家環境設定會否唔同 ?
例如佢冇開冷氣
SET 4K 120 FPS 玩, 再玩24架車...... TV MODE.

睇人話座枱模式 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-6-8 15:09


暫時試咗大陸人而家好關心嗰個溫度
點解tv dock mode風扇唔會全速轉
反而手提模式會
睇埋個溫度計同耗電量就會知道原因
夜少少會出片解釋
完全正常
唔係bug

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

暫時試咗大陸人而家好關心嗰個溫度
點解tv dock mode風扇唔會全速轉
反而手提模式會
睇埋個溫度計同耗電 ...
madebyp90 發表於 2025-6-8 15:18

手提模式得自己部機風扇,當然全速

但座枱個 dock 有個風扇,所以機個風扇唔會用,係咁?

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

發售頭兩天,問晒官塘,九龍城,旺角,深水埗,只有兩間店不用食骨原價買到,一般要加多230骨頭!

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-6-8 17:13 編輯
手提模式得自己部機風扇,當然全速

但座枱個 dock 有個風扇,所以機個風扇唔會用,係咁?

via HKEPC IR ...
鴨蛋妹 發表於 2025-6-8 16:50


    啱啱試埋switch1
tv mode 44C
溫度仲高

而家啲人唔使求證
sw2大陸拆機
個左風扇淨係負責hdmi2.1 降溫
Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(220F6).jpg

好彩隻薩爾達 save冇過去新機
直接試森林

tv 43-44c
手提37-38c
比sw2更加熱

過多半個鐘就開始剪片
上字幕

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-6-8 22:46 編輯

https://www.facebook.com/share/v/18w8y85Z53/?mibextid=wwXIfr


game card係最慢 24.75s
即係數位板係最快 16.6s

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-6-9 14:07 編輯

TOP

madebyp90 發表於 2025-6-9 03:27

辛苦晒。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

我部SW2 明明放落個座sleep 左,第二朝拿上手會熱熱地....
請問你地係唔係咁?

TOP

第一代有買收風扇有D用, 第二都應該會買!



mmexport1749441378837.jpg

mmexport1749441375971.jpg

TOP