其實用模擬器加個三禾大掣係咪更加好呢?雖然齋一個掣都已經過千蚊,但至少遊戲唔使受到個箱限制嘛。

TOP

其實用模擬器加個三禾大掣係咪更加好呢?雖然齋一個掣都已經過千蚊,但至少遊戲唔使受到個箱限制嘛。 ...
Xingson 發表於 2016-9-21 16:42


    模擬器加隻 拳霸大製已經很好用
我用過 拳霸大制玩 街霸一至五代出波出昇連技都可以輕鬆出到( 拳霸大製唔貴300至1000元)比起te2+同hori都要平

TOP

左邊是拳霸

14433000_901175133360889_3545900306475389606_n.jpg (52.39 KB)

左邊是拳霸

14433000_901175133360889_3545900306475389606_n.jpg

TOP

早D出呢種月光寶盒咪好囉,等我淘咗個PC大手制玩模擬器,先至出....

打算買埋月光寶盒玩,不過會去淘,唔喺香港買,香港太貴。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 85# 食色性也

你去tb,找賣寶盒的店鋪的介紹,多數有game list。
如果玩過模擬器,都心中有數有乜野game,因為老game來來去去都係果堆。

TOP

回覆 85# 食色性也
其實果度機乎都只係以前街機Cps1,2 同neogeo MVS底板既game, 無咩特別,基本上一張8G記憶卡裝得曬有突。

TOP

本帖最後由 saiyuen 於 2016-9-23 16:52 編輯

現期待只出月光剩寶盒冇手制版(如出既話我會再買),因我想在房內玩,,,用電腦bt那些遊戲我始終怕出事(電腦內有不少重要文件)

TOP

現期待只出月光剩寶盒冇手制版(如出既話我會再買),因我想在房內玩,,,用電腦bt那些遊戲我始終怕出事(電腦內 ...
saiyuen 發表於 2016-9-23 13:39

你要求用模擬器+ROM就得,
月光寶盒個D直出賣點就係似玩緊街機

TOP

回覆 88# saiyuen
你咁既要求好易姐, psp同android 盒都已幫到你。

TOP