Sw2 热过sw1 好多 , 又重过sw1 , 出街都系用sw1 好d

買左2都 keep 1
rockie577 發表於 2025-6-7 06:23



    但係 SAVE 會好麻煩.
同埋遲 D 遊戲只有 S2 冇 S1. 你都焗住用.

手提模式, 可唔可以 SET 低 D 效能 ?
即係人手降頻 ?

同埋你發熱, 係指玩 S2 遊戲還是 S1 ?

冇計. 佢用 3星制既 U, 唔係 台積電.
又唔係 8GENS 3 7GENS 個 D.

TOP

問個問題,如果隻 game 有 sw2 升級版,咁升完之後 sw1 仲玩唔玩得返或者鏟左裝唔裝得返? ...
rabbit82047 發表於 2025-6-7 09:39



    正常裝左. 應該冇影響到, 除非共用 SAVE.
內置容量有限, 又產又裝好正常.

你有冇邊隻遊戲做例子或想問. 等有既版友可以答 ?
不則可能有萬千個答案.......

TOP

邊度買機抵D,平D,或有野送呢?
FUNG602 發表於 2025-6-7 06:59


舖頭買/代理買機價度度都一樣,係睇你信用卡有冇回贈/優惠

TOP

Sw2 热过sw1 好多 , 又重过sw1 , 出街都系用sw1 好d

買左2都 keep 1
rockie577 發表於 2025-6-7 06:23


同我一樣都會keep番舊機

TOP

邊度買機抵D,平D,或有野送呢?
FUNG602 發表於 2025-6-7 06:59


旋拍……有好多都跌穿招股價,可以去睇下

TOP

分享下
有無人7仔預購出事?
我自已都係7仔買機, 好彩好正常無事
用app QR code拎機, 當姓, 電話號碼, 就拎得機.
唔知係咪事前已經派好晒sn派比邊個買家

但我個frd收工去拎機
但7仔員工話佢部機中午已經比人拎左
都幾慘, 鋪頭話系統問題,
要等到十幾號先拎得
都幾唔好彩

睇下大家有無同樣事情發生
定係"個別事件"

via HKEPC Reader for Android

TOP

Sw2 热过sw1 好多 , 又重过sw1 , 出街都系用sw1 好d

買左2都 keep 1
rockie577 發表於 2025-6-7 06:23


尋晚打咗個幾鐘mkw
手提模式打
完全唔熱

TOP

問個問題,如果隻 game 有 sw2 升級版,咁升完之後 sw1 仲玩唔玩得返或者鏟左裝唔裝得返? ...
rabbit82047 發表於 2025-6-7 09:39



    nso有效期內可以
如果你e-shop買,同時run
只可以是但一邊

TOP

分享下
有無人7仔預購出事?
我自已都係7仔買機, 好彩好正常無事
用app QR code拎機, 當姓, 電話號碼, 就拎 ...
Paul4340 發表於 2025-6-7 13:09


我Circle K訂購,應該都係一樣,應該冇事前派好曬sn, 邊個去先就攞,到時先掃過sn code落個買家度

TOP

舖頭買/代理買機價度度都一樣,係睇你信用卡有冇回贈/優惠
aichun 發表於 2025-6-7 12:20

即現在鋪還未穿ipo?

TOP