好坦白講, SW2 好多人都係為買而買. 反正你照用SW1 SWL SW OLED 都照樣玩到大部份遊戲.
MKW 又唔係真係 ...
top8man 發表於 2025-6-6 23:37 
咁要睇你幾時買. 好似我都係最初個代. 又冇個電.
買都係當換電, 升級 ( 內置加大左容量 ), 機能升.....當買多套配件 ( 連埋 S1 對手制, 咁咪變雙打 ). 重新有個保養.
所以 D 錢都唔可以話浪費左.
而係動力同誘因細左.
如果有勁遊戲出, 護航作, 呢個就係大誘因, 但冇出現.
最大問題係呢部機唔係好急住出, 又話要等大產能. 疫情又 DELAY 左.
應該有大把遊戲同安排 D 名作遲 D 等機一齊出. 甚至設計一隻.
但係冇. 呢個係安排失當. 個隻 為 MOUSE 而設的輪椅, 已經唔係好多花臣同大量背景, 都要暑假先出
而個隻說明書竟然要錢.........???? 你話內置或 STORE 免費去慰勞下大家或俾 D 甜頭安苦下都好丫....
REMAKE 都整隻丫.
不過另一角度睇, 都係一個好處, 小左人爭機.
否則唔會好大家咁快有機.. |