唔洗50小時唔洗Switch Online會員
淨係要Nintendo account(會員),免費任開
不過你會買咩?  

via HK ...
kenny_lkn 發表於 2025-6-6 21:32



    我唔買, 係因為未有野做, 冇糧出.
而唔係有錢又話買又唔賣.
可能下個月有工. 八月尾唔知仲有冇貨.
一係用左生活費先買. 但又唔係咁想.
主要係冇 GAME 玩. 買機係 "想要" 唔係 "需要".
ZELDA S2 MODE 只係用舊版翻新. 又唔係全新遊戲 ( 雖然 王國之淚 我未玩過, 但王國個故事性又唔似曠野之息. 似外傳或黑之章咁.........搞到唔係咁急住玩.... ).
智X的財產. 去到最後大佬停左. 想留係 S2 玩. 但諗起. 點樣過 SAVE 過去呢 ?

不過 我 S1 個戶口. 唔記得日版同港版. 點樣先 CHECK 到 ?

TOP

任天堂個三條友, 話手制重新設計, 應該唔會再發生呀...

DOCK MODE 可能要加多把風扇, 同埋唔行 4K 可能 ...
鴨蛋妹 發表於 2025-6-6 21:24


拆過JOYCON2 的幾個YT 睇, 都話跟SW1的JOYCON1 無分別....

TOP

我唔買, 係因為未有野做, 冇糧出.
而唔係有錢又話買又唔賣.
可能下個月有工. 八月尾唔知仲有冇貨.
...
鴨蛋妹 發表於 2025-6-6 10:05 PM


完整傳送
https://support.nintendo.com/hk/ ... ransfers/index.html

TOP

我唔買, 係因為未有野做, 冇糧出.
而唔係有錢又話買又唔賣.
可能下個月有工. 八月尾唔知仲有冇貨.
...
鴨蛋妹 發表於 2025-6-6 22:05


好坦白講, SW2 好多人都係為買而買. 反正你照用SW1 SWL SW OLED 都照樣玩到大部份遊戲.

MKW 又唔係真係靚到天, 好多人話畫汁似PS2遊戲添.

TOP

本帖最後由 madebyp90 於 2025-6-7 02:14 編輯
好坦白講, SW2 好多人都係為買而買. 反正你照用SW1 SWL SW OLED 都照樣玩到大部份遊戲.

MKW 又唔係真係 ...
top8man 發表於 2025-6-6 23:37

馬車上一代比nds已經易左
馬車今代難玩咗

主要係岩唔岩玩
etc sw1第一年,已經有
zelda botw
mario odyss
arms
xb2
噴墨2
你剪我剪
1-2


冷飯
馬車8
super bro wii u delex

第二年
大亂鬥
奇奧比隊長
mario party
卡比
八方
mario網球
bayonetta2
太鼓
完全冇後悔買



sw2只有馬車world
可以等下
反正唔係再肺炎,都唔會炒上去
不過而家3600包game(cash)
已經好平

我sw1 $2480+900骨

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

本帖最後由 rockie577 於 2025-6-7 06:25 編輯

Sw2 热过sw1 好多 , 又重过sw1 , 出街都系用sw1 好d

買左2都 keep 1

TOP

邊度買機抵D,平D,或有野送呢?

TOP

邊度買機抵D,平D,或有野送呢?
FUNG602 發表於 2025-6-7 06:59



    無, 無, 無

TOP

問個問題,如果隻 game 有 sw2 升級版,咁升完之後 sw1 仲玩唔玩得返或者鏟左裝唔裝得返?

TOP

好坦白講, SW2 好多人都係為買而買. 反正你照用SW1 SWL SW OLED 都照樣玩到大部份遊戲.

MKW 又唔係真係 ...
top8man 發表於 2025-6-6 23:37



    咁要睇你幾時買. 好似我都係最初個代. 又冇個電.
買都係當換電, 升級 ( 內置加大左容量 ), 機能升.....當買多套配件 ( 連埋 S1 對手制, 咁咪變雙打 ). 重新有個保養.
所以 D 錢都唔可以話浪費左.

而係動力同誘因細左.

如果有勁遊戲出, 護航作, 呢個就係大誘因, 但冇出現.

最大問題係呢部機唔係好急住出, 又話要等大產能. 疫情又 DELAY 左.
應該有大把遊戲同安排 D 名作遲 D 等機一齊出. 甚至設計一隻.
但係冇. 呢個係安排失當. 個隻 為 MOUSE 而設的輪椅, 已經唔係好多花臣同大量背景, 都要暑假先出
而個隻說明書竟然要錢.........????  你話內置或 STORE 免費去慰勞下大家或俾 D 甜頭安苦下都好丫....
REMAKE 都整隻丫.

不過另一角度睇, 都係一個好處, 小左人爭機.
否則唔會好大家咁快有機..

TOP