老實講月光4玩如1943那些會突然架机穩形,彩京最嚴重,但其他正常,,,,講真有9成game以上正常我比合格分了,但 ...
saiyuen 發表於 2016-9-20 12:11

英文版有街霸1,好正
我鍾意橫版遊戲,好多都好玩

TOP

三禾桿同制TB有得買,好易換
tb現家好方便,好多都可以八達通比錢同7仔/順豐拎貨 ...
panda009 發表於 2016-9-20 12:04



   我三禾制我會試下淘記買,買机我怕, 但配件我冇所謂,ching講得岩,玩街机冇三禾好似欠D野甘,不過我剛開過月光4睇,個支桿同制都不少線,希望我能順利換到D制

TOP

我三禾制我會試下淘記買,買机我怕, 但配件我冇所謂,ching講得岩,玩街机冇三禾好似欠D野甘,不過我 ...
saiyuen 發表於 2016-9-20 12:27

三禾我覺得支捍最重要,尤其格鬥GAME,好chor好多
試過高仿三禾30卡鍵感覺唔差,價錢平

TOP

8月黃金商場個d都要$1800嗎?
WAI2 發表於 2016-9-20 09:00


1800堅貴,淘寶好幾間鋪直寄香港都係加幾十,1000內一定攪掂
   
我三禾制我會試下淘記買,買机我怕, 但配件我冇所謂,ching講得岩,玩街机冇三禾好似欠D野甘,不過我 ...
saiyuen 發表於 2016-9-20 12:27


三禾淘得嘅都9成9係高仿,而支捍係香港買都唔貴,可以去問下香港啲代理

TOP

我個pc版小雞玩到但遊戲名及setting內是亂碼(已是最新版本,不知是不是win10問題),求解謝謝
  
另我在黃金都 ...
saiyuen 發表於 2016-9-20 02:21


   
月光寶盒 4 裏面隻 1943 秘技,即每關開始有幾十秒武器用到啊

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone

TOP

我8月頭買,,真心有2制計過唔貴,可能重身(但不是三禾制),玩格鬥game比ps3個$900hori制好用,淘記我知有,但怕 ...
saiyuen 發表於 2016-9-20 11:58


   
你係黃金買,黃金啲鋪也是同淘寶啲賣家攞貨

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone

TOP

其實我就feel唔倒有input lag喇..其實大把外國人千零蚊買個win minobox 整模擬器專用機, 駁藍牙ps3 手制又好, 舊雙人ss 大制改usb 電腦用又好都係咁爽, 爽就爽在舊制利用.. 3D模擬又得, neogeo cps 123 Naomi...wii ps1 2乜都得=@

TOP

我用電腦手指加隻無線大制玩街機 模擬器 覺得好方便如果想 慳位又玩到街機—定咁玩我見 月光寶盒都唔細啲線都唔少

TOP

本帖最後由 kaxman 於 2016-9-20 22:24 編輯
我用電腦手指加隻無線大制玩街機 模擬器 覺得好方便如果想 慳位又玩到街機—定咁玩我見 月光寶盒都唔細啲線 ...
cocahk 發表於 2016-9-20 20:20



   
寶盒啲線外接得兩條:電源缐、mon線,最多駁耳筒加多條 了3.5 mm 線,入面買返黎都幇你整好哂啦

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone

TOP

有The Simpsons 但無 Captain America and The Avengers...
失望

TOP