回復 60 #getterwing

龍珠超懷疑都係為左手遊出,極意,女超西.電視播完,果頭就有得抽

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ki_cat 於 2018-1-19 10:54 編輯

回復 62 #getterwing

依家屈錢過以前
畫幅圖寫個能力值就收錢.我好體諒依家dlc.
同手遊比跟本係小兒科

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

難=好玩, 畫面靚=無遊戲性(咩叫遊戲性), 個人喜好既野, 何必講到而家d game毫無優點呀

TOP

以前一隻game玩半年都得
依家速食文化....玩一個月都比多你

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ki_cat 於 2018-1-21 19:40 編輯
回復 ki_cat

無言了
有冇玩過 超任 美少女大冒險 ( Lady stakxxx)
入面謎題唔看攻略唔識玩 全平/片假名
第 ...
暴走呆喵 發表於 2018-1-18 19:27


玩左陣美少女大冒險 ,三人組同埋其他野,有種奇異熟悉感.

搵搵資料原來真係最初打算係DQ4外傳

http://s-endo.skr.jp/lady_dq4.html

WIKI
このゲームは元々『ドラゴンクエストIV 導かれし者たち』のアリーナを主人公としたゲームを予定していた

TOP

回復 68 #ki_cat

我吾玩 Dq 唔知
當年我好鍾意玩尼隻
果種好奇怪 Bgm 刻骨銘心

TOP

難=好玩, 畫面靚=無遊戲性(咩叫遊戲性), 個人喜好既野, 何必講到而家d game毫無優點呀 ...
peterbear 發表於 2018-1-19 20:49



    你唔好係到斷章取義啦
依家好多game都係得畫質但玩法根本無分別 特別係ubi堆垃圾
另外游戲性你都唔明 你都係玩返ubi堆垃圾吧啦

TOP