本帖最後由 card_captor 於 2017-8-29 10:55 編輯
唔玩又唔想煩要二手賣出去
我立場咪抵左 有咩問題?
~光~ 發表於 29/8/2017 10:35 
我都係咁. 本身只想玩孖車. 我問左同事食唔食我隻7彈, 佢話食, 我先買. 如果唔係又等到唔知幾時先入手.
回覆 card_captor
Halo C Hing , may i know which Apita have stock?
luckmal 發表於 29/8/2017 10:05 
唔知呀, 要日日打電話去問.
唔跟機買都136蚊?
~光~ 發表於 29/8/2017 10:38 
係呀, 單買 $136
我星期4買機, 星期5先去買套 (有張$100券 8月31日到期, 好在記得用左先) |