回覆 20# ckcleung


    need jb iphone / ipad

TOP

一個android 盒/電話加個藍牙控制器搞掂曬...

TOP

剩係個兩個手掣都無得用模擬器模擬。個感覺兩樣野嚟

via HKEPC Reader for Android

TOP

剩係個兩個手掣都無得用模擬器模擬。個感覺兩樣野嚟

via HKEPC Reader for Android ...
hk1hde 發表於 2016-9-13 19:02


同意!你打街霸 chalk 波,chalk 昇龍拳 既 feel 根本係兩回事黎!

TOP

本帖最後由 gorgeous 於 2016-9-15 01:29 編輯

回覆 53# hk1hde


    模擬器+電話/盒子可以用 usb外接大手掣/無線藍牙手掣,想用咩掣可以自已選擇,最多可以4打。打街霸拳王等完全無問題。

TOP

回覆  hk1hde


    模擬器+電話/盒子可以用 usb外接大手掣/無線藍牙手掣,想用咩掣可以自已選擇,最多 ...
gorgeous 發表於 2016-9-15 01:25



我覺得android個usb latency係低過WINDOWS好多

TOP

回覆 55# gorgeous
我都係咁駁法=\...果舊野開頭都有興趣...發現無得入錢, 仲要呢d價錢....我較窮都係玩返android/ win駁usb 手制SS大制好過=)..重點呢舊野都無CPS3 support

TOP

感謝師兄提供的 link , 上星期五淘今天到貨了
4代+VGA HDMI 双輸出+三禾搖桿+鉄箱版  






因我 ...
kaxman 發表於 2016-9-12 14:57



終於都入左手
我近排都淘左三和杆同制,琴晚先換好

TOP

回覆  hk1hde


    模擬器+電話/盒子可以用 usb外接大手掣/無線藍牙手掣,想用咩掣可以自已選擇,最多 ...
gorgeous 發表於 2016-9-15 01:25



師兄,街機Gundam VS,可否給些資料?謝謝!

TOP

回覆 59# peaceso
DC 模擬器...

TOP