今日買左switch,  真系冇想象中咁好玩
而家想放左8
200801 發表於 2017-10-20 21:31



    d二手網有好多好似你咁, 仲要買四隻game

TOP

今日買左switch,  真系冇想象中咁好玩
而家想放左8
200801 發表於 2017-10-20 21:31

原本同你一樣, 但一隻fifa 同nba 令我日日拎返部機玩, 貪可以帶返公司玩

via HKEPC Reader for Android

TOP

原本同你一樣, 但一隻fifa 同nba 令我日日拎返部機玩, 貪可以帶返公司玩  

via HKEPC Reader for And ...
jht123 發表於 2017-10-21 14:24


其實 都係個人意見,好主觀,無得講嘅,鍾意就好鍾意,唔like就打死唔like
同埋睇下玩咩game, 部機就真係無咩好玩,都係個幾粒掣,同個mon 咁囉

TOP

其實我覺得NS個idea幾正, 出街自己玩/朋友一齊玩. 回家插DOCK o係電視玩. 玩玩下想去廁所, 拎入去繼續玩.

...
card_captor 發表於 15-9-2017 11:00


任記啲機通常都係初出果期先多人玩,跟著過一排就個個放係屋企度封塵

TOP

任記啲機通常都係初出果期先多人玩,跟著過一排就個個放係屋企度封塵
kenken33 發表於 24/10/2017 13:28



    當年部NDS我玩左好多年.

TOP

部3DS都成年無開過

TOP