本帖最後由 鴨蛋妹 於 2025-9-26 21:35 編輯
我岩岩已經去左買
聽店員講都幾搶手
不過最後買到 黑色大機
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
AB021 發表於 2025-9-26 17:00 
店員 ? 你去鋪訂 ? 有冇食骨個 D ? 或送野 ?
商場優惠好 D. 定網上用信用卡回贈好 D ?
但版友話, 上代出左週圍跌價. 你唔睇定 D 先 ?
咁有信心 ?
佢唔夠貨的話, 未必真係好多人買. 可能只能分得唔多或生產好小.
希望你頭個 D 人頭一日拎貨. 等你個 報告 啦.
有新野玩, YEAH.
10月出 龍忍4, 加入左 GAME PASS, 你到時買 PASS 就可以去到邊斬到邊啦..
返到屋企就駁電視出. |