Retroid Pocket 3+準備出

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

用部電話加個bt手制就玩得啦
個mon點都靚過幾百果d機仔
做咩買多舊魚?  


via HKEPC Reader for  ...
kenny_lkn 發表於 2022-11-8 19:15



    但一部好電話都唔平, 玩傷舊電.
但冇邊個模聊器好介紹?
用平模會唔會好D? 芒又大又平D電又大D, 乜都舒服D,

TOP

手提機按鍵真係最重要, 玩個TOUCH SCREEN真係冇FEEL, 如果另外帶個手制駁黎駁去又煩, 俾我都會買部實機算了

TOP

手提機按鍵真係最重要, 玩個TOUCH SCREEN真係冇FEEL, 如果另外帶個手制駁黎駁去又煩, 俾我都會買部實機算了 ...
chrischan82 發表於 2022-11-11 09:23


同感!!

TOP

早兩年買左部小龍王掌機,都ok.
頂多都係玩街機,超任,按制數目比較少的console.

一去到 ps, dc, 個手制好難做到相似手感


via HKEPC Reader for Android

TOP

如果唔嫌Steam Deck大部,佢真係現時嘅模擬器王者。

TOP

V2最大分別就係厚的或長的嘅電話都裝到,Samsung Galaxy Fold 4 打開個 screen 咁大都得,唔會頂住。

...
javacomhk 發表於 2022-11-10 13:13

十字掣如何?
最怕十字掣唔惦

TOP

但一部好電話都唔平, 玩傷舊電.
但冇邊個模聊器好介紹?
用平模會唔會好D? 芒又大又平D電又大D, 乜都 ...
bobopig 發表於 2022-11-10 22:33

小馬無聊器

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 kenny_lkn 於 2022-11-12 02:46 編輯
如果唔嫌Steam Deck大部,佢真係現時嘅模擬器王者。
ntony 發表於 2022-11-11 02:11 PM

佢第一個post問得tb果d就睇得出唔多願意比幾千蚊出嚟買steam deck架啦
利申:比左幾百買咗小雞x2 pro(貪佢細隻)玩下remote play PS5, XSX同xbox cloud, emu就ps2、超任同switch, 咩玩壞電就冇驚過, 電話一兩年就換, 未玩壞就已經換左電話啦
每年都有咁多双乜乜節, 黑五等等
大把機會入平貨
亦訂左英版steam deck下星期到香港

via HKEPC Reader for Android

TOP

十字掣如何?
最怕十字掣唔惦
暴走呆喵 發表於 2022-11-11 09:16



    咁一定無 PS 或 Xbox 個的咁好啦。

TOP