如果買GAME....上網買應該係最貴....
而加一般細鋪已經有貨和賣平過雙A....
雙A已經沒吸引力... ...
charcsc2000 發表於 2017-11-1 10:57

雙A 有灰版

去葵方買剩機, 問佢灰版佢話斷貨, 要個幾月後返, 剩係得紅藍版
即係唔駛買

A 就炒價食骨, 要機 加 柒彈 再食一個機套加貼。
咁先有灰機出。
但2948。


via HKEPC Reader for Android

TOP

本帖最後由 epc08 於 2017-11-1 15:07 編輯
大鋪係跟官價。

但任天官網有冇邊頁係有價錢 ?
我搵極都冇, 比較唔到大鋪間間唔同。

Sony 同 MS 自己網 ...
bobopig 發表於 2017-11-1 14:03


唔喺做批發,本人提供唔到任何官方價鐵證出嚟!

老任喺多年積孽,而唔喺 switch 先至出現無能官方建議售價。
凡有老任嘢,她有店舖 list,有時間就打電話去問下預訂乜乜價錢。
當大舖細舖同你講 $XXX 喺官方訂價,你一喺信一喺唔信。
香港老任出名之一就喺你問幾多都唔會回應。

*做客嘅你、我,一喺坐低食,一喺行返出舖唔食,唔好問會食乜。。。
講真對一間咁嘅駐港海外公司,執笠返老家都無所謂。

連話喺代理嘅門市都唔會跟老任官方建議售價 ( 試下行入門市櫃台話要一部 switch。。。乜唔喺 $2,340 咩,睇下店員有咩反應 )

TOP

雙A 有灰版

去葵方買剩機, 問佢灰版佢話斷貨, 要個幾月後返, 剩係得紅藍版
即係唔駛買

A 就炒價食骨,  ...
bobopig 發表於 2017-11-1 14:06


試用 2948 去 SSP 睇睇撈到啲乜囉,啱嘅有機會有淨錢食個 Tea

TOP

雙A 有灰版

去葵方買剩機, 問佢灰版佢話斷貨, 要個幾月後返, 剩係得紅藍版
即係唔駛買

A 就炒價食骨,  ...
bobopig 發表於 2017-11-1 14:06


之前已講知大家要買就快手...
可能太多人買..沒貨....我自己都係買灰機...

TOP

試用 2948 去 SSP 睇睇撈到啲乜囉,啱嘅有機會有淨錢食個 Tea
epc08 發表於 2017-11-1 15:03


2948太貴...
自己都係2340機+100貼+套+390zelda,
老闆話齊頭2800...我覺得好低玩~

TOP

啱啱入手左部 switch 奧德賽 同捆版, 但發現部機後面個座枱架開唔到,
想問下有無師兄有相同情況?

TOP

啱啱入手左部 switch 奧德賽 同捆版, 但發現部機後面個座枱架開唔到,
想問下有無師兄有相同情況? ...
sniperbb 發表於 2017-11-1 16:07


開到都唔會用,好易斷

TOP

試用 2948 去 SSP 睇睇撈到啲乜囉,啱嘅有機會有淨錢食個 Tea
epc08 發表於 2017-11-1 15:03

而家重有一個最大問題, 我有同事二手遊戲俾我, zelda 連攻略書 都係300。
我覺得合理, 雖然我未睇係咪港版 d 廢攻略, 但三百都 ok, 唔駛約交收。

變相出機又小一隻大作揀, 出機難度高左

柒彈2 唔知好唔好玩, 同埋好似要 online, 冇單機 mode ? 睥好多人放2手約 250。
如果為左灰機要用420買柒彈係咪唔值 ?


葵芳另一間有奧德菜同梱版, 約 2900, 但唔可以就咁賣, 要硬食一個配件, 即係食骨。但勁多人排隊買

之後上網 check, 原來 switch 係三月出, 斬下眼就炒左半年。咁等多陣等鋪頭減價先啦…

一機難求

via HKEPC Reader for Android

TOP

啱啱入手左部 switch 奧德賽 同捆版, 但發現部機後面個座枱架開唔到,
想問下有無師兄有相同情況? ...
sniperbb 發表於 2017-11-1 16:07


沒理由開唔到....一"了"即彈起喎~

TOP

而家重有一個最大問題, 我有同事二手遊戲俾我, zelda 連攻略書 都係300。
我覺得合理, 雖然我未睇係咪港 ...
bobopig 發表於 2017-11-1 17:58


唔通又多返人買???
明明上次我問完奧德菜同梱版...2880...乜都不用食...
只係我like全灰機先沒買到...

TOP