但係出左 NDSL, 我都係玩 NDS. 因為 NDS D 制係大粒 D 位大 D. L D 制細左同逼左. 手大既人會辛苦左 ...
bobopig 發表於 2017-10-20 01:02 
只能說各有所需 , NDSL 唔係單單變細左就賣 , 上下MON係靚過初代NDS的 , 而且開機時間都有
加長 , 而且更重要一點 , 十字掣同按掣係變返傳統像膠掣 而不是初代的微動硬掣 ,
好按很多 ( 雖然大部份時間都係用筆玩 ) , 重點係 , 放褲袋帶出去係剛剛好 ,
所以你講得對 , 一比較之後 , 初代除了你說的原因之外10個9個都換硬 |