邊度2500 thx
044003 發表於 2017-10-18 22:06



    price 都quote 2530
好似有地迮2500 唔洗
不過我唔記得

TOP

本帖最後由 epc08 於 2017-10-19 09:58 編輯
佢地GAME 用正價計, 機計落就平番, 計落就好似正價
不過咁計條數係錯的
應該用巿場上的價黎計隻GAME ...
tyt01341 發表於 2017-10-18 21:34


官方價 = 正價
SSP 賣嘅 = 正價 +/-

炒價 = 正價 +
市場目標價 = 正價 -

*一般情況 SSP,主機 = 正價 +、Games = 正價 -,apita、aeon 呢啲就主機 & Games = 正價

TOP

我覺得最有趣係有D人成日堅持話冇抄價
ChunRide 發表於 2017-10-18 19:27


其實係不蝕佢地明明有貨都扮斷貨,
學apple d野...

如果沒貨就唔會隨時都有炒價買到啦....

TOP

邊度2500 thx
044003 發表於 2017-10-18 22:06



    好似信X 都有平過2500

TOP

睇見switch就想起當年NDS一代我等平DD先入手 , 點知入手後玩唔夠半年就話出NDSL , 成為左我人生中擁有時間 ...
netmen 發表於 2017-10-18 20:08



    但係出左 NDSL, 我都係玩 NDS. 因為 NDS D 制係大粒 D 位大 D. L D 制細左同逼左. 手大既人會辛苦左......冇兩部機既人係唔會覺, 因為冇得比較.........後期壞左部 NDS, 搵唔番有得賣一手. 二手又信唔過.........勁慘.

TOP

睇見switch就想起當年NDS一代我等平DD先入手 , 點知入手後玩唔夠半年就話出NDSL , 成為左我人生中擁有時間 ...
netmen 發表於 2017-10-18 20:08



    咁咪再換囉,有咩問題

TOP

但係出左 NDSL, 我都係玩 NDS. 因為 NDS D 制係大粒 D 位大 D. L D 制細左同逼左. 手大既人會辛苦左 ...
bobopig 發表於 2017-10-20 01:02


只能說各有所需 , NDSL 唔係單單變細左就賣 , 上下MON係靚過初代NDS的 , 而且開機時間都有
加長 , 而且更重要一點 , 十字掣同按掣係變返傳統像膠掣 而不是初代的微動硬掣 ,
好按很多 ( 雖然大部份時間都係用筆玩 ) , 重點係 , 放褲袋帶出去係剛剛好 ,
所以你講得對 , 一比較之後 , 初代除了你說的原因之外10個9個都換硬

TOP

話說… 我有時仲會手痕拎部DSi 出來玩mario

TOP

我都係大機NDS換NDSL,
果時手機都係興細

最記得換左部有光點

TOP


貴1蚊我都唔買佢  

via HKEPC Reader for Android
tyt01341 發表於 2017-10-18 17:50



    我都係咁話

TOP